تماس یار

تقویت کننده آنتن موبایل با کیفیت

high-quality-mobile-antenna-amplifier

تقویت کننده آنتن موبایل با کیفیت ، به بوسترهای موبایلی گفته میشود که در طراحی مدار آنها از آمپلی فایرها و ترانزیستورهای ارایه شده از شرکت های معتبر استفاده شود ، همچنین طراحی مدارات آن به گونه باشد که حرارت حداقلی را ایجاد نماید . از دیگر مولفه های تقویت کننده آنتن موبایل با کیفیت آنست که توان دفع حرارت ناشی از عمل تقویت که در دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال و اصطلاحا RF امری طبیعی است را به حداقل رسانده و قطعات بکار رفته در آن برای دفع این حرارت ، از قدرت انتقال حرارتی بالایی برخوردار باشند . آیتم دیگری که سیستم های آنتن دهی با کیفیت بدان مجهز هستند ، آنست که توان راه اندازی با میزان سیگنال اندکی را نیز دارا باشند که هر چه بوسترها توان آن را داشته باشند که با میزان سیگنال ورودی پایین تری راه اندازی شوند ، مزیت خرید بالاتری را دارند. از شرکت‌هایی که در تولید تقویت کننده آنتن موبایل با کیفیت حضور موفقی دارند ، شرکت LEDMATE و HUAPTECH در چین میباشند که بوسترهای تولیدی آنها ، توان خدمات دهی چند ساله به مشتریان با حداقل میزان آسیب و خرابی دارا است .

از دیگر مشخصه های تقویت کننده آنتن موبایل با کیفیت ،تکنولوژی بکار رفته در طراحی مدارات آنهاست . سیستم های ALC و AGC و MGC  از تکنولوژی‌هایی هستند که در طراحی بوسترهای باکیفیت نقش بسزایی را دارا میباشند . این سیستم‌ها در تنظیم سیگنال ورودی و سیگنال خروجی که نتیجه آن بهتر شدن میزان کیفیت مکالمات است ، تقش بسزایی را دارا میباشند که در صورت تجهیز بوسترها به یکی از این سیستم‌ها ، مزیت خرید ان بوستر به نسبت سایر دستگاهها بالاتر میرود.

تقویت کننده آنتن موبایل با کیفیت دارای مزیتی دیگری نیز هستند که آن ، عدم بوجود آوردن تداخل در ارسال و دریافت امواج با دکل بی تی اس موجود در منطقه که سیگنال ورودی را از آن دکل دریافت مینماییم است .