تماس یار

تقویت کننده آنتن موبایل مقرون بصرفه

Mobile-antenna-amplifier-is-affordable

تعریف تقویت کننده آنتن موبایل مقرون بصرفه

تقویت کننده آنتن موبایل مقرون بصرفه ، به سیستم های افزایش قدرت گوشی موبایل که جهت استفاده در منازل تهیه و تولید گردیده اطلاق میشود . این سیستم‌ها در مدل های مختلف که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی های مخصوص است و هر یک توان انتقال سیگنالهای اپراتورهای گوناگون و مختلفی را دارا هستند . توان تقویت این سیستم‌ها و قدرت خروجی آنها باید در محدوده مجاز باشند تا قدرت آنتن دهی را در محدوده پایین تر استانداردهای قرار نداده و از نظر سلامت و ایمنی دارای مضرات زیادی نباشد .

تقویت کننده آنتن موبایل خانگی

تقویت کننده آنتن موبایل خانگی را میتوان برای استفاده در شهرهای با تعداد سکنه کم و روستاها و ویلاها از نوع بوسترهای افزایش قدرت آنتن دهی موبایل تک باند استفاده نمود که میتوانند قدرت آنتن دهی را برای برقراری تماس و ارسال پیام و یا اینترنت نسل اول یا همان 2G بالا ببرند . اگر در کلانشهرها ساکن هستید و یا در طبقات تحتانی آپارتمانها با مشکل آنتن دهی روبرو هستید ، اگر طبقات منفی و یا زیرزمینها استقرار دارید و یا بدلیل قرارگیری در طبقات فوقانی برجهای مسکونی نیازمند بهبود کیفیت مکالمه هستید میتوانید از میان سیستم های تقویت کننده آنتن دهی تلفن همراه دو باند و یا دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل خانگی سه باند استفاده نمایید .

تفاوت بوسترهای خانگی با بوسترهای صنعتی و اداری بدلایل مختلفی است که میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

1- قدرت خروجی دستگاهها که در بوسترهای خانگی توان سیستم در محدوده 13 تا 23 دسی‌بل استفاده میگردد .
2-میزان تعداد کاربری که میتوانند بطور همزمان به یک بوستر موبایل متصل گردند .
3-تعداد آنتن فرستنده ای که بوسترها توانایی اتصال به آنها را دارا هستند .
4-تعداد باندهایی که این بوسترهای امواج موبایل قادر به پشتیبانی از آن میباشند .

با توجه به موارد گفته شده میتوان تقویت کننده آنتن موبایل مقرون بصرفه را با دستگاه‌های تقویت کننده اداری و صنعتی تمیز داد و بهترین تقویت آنتن موبایل را برای منزل خود برگزید .