تماس یار

تقویت کننده آنتن موبایل همراه اول

Enhance-Mobile-Mobile-Antenna-First

انواع تقویت کننده آنتن موبایل همراه اول

آنتن دهی اپراتور همراه اول را می توان با نصب انواع مختلقی از بوستر بهبود بخشید . بسته به منطقه ای که در آن زندگی میکنید و نوع شبکه ای که در آن محیط وجود دارد ، میتوان دستگاه تقویت کننده متناسب با آنرا تهیه و نصب و بکارگیری نمود . در شهرهای با جمعیت زیاد و در اصطلاح کلانشهرها ، میتوان از بوسترهایی که توان پوشش دهی امواج را در بازه های فرکانسی 900 و 1800 دارند استفاده نمود .نمونه ای از این بوسترها شامل

دستگاه بوستر sanqino مدل 2100 دو باند  و دستگاه بوستر lintratek مدل 1900 دو باند است که در تمامی نقاط قابل استفاده است . در شهرها با جمعیت پایین و شهرستانها نیز میتوان از این مدل تقویت کننده استفاده کرد .

اما در روستاها و مناطق دورافتاده میتوان از تقویت کننده های تک باند که تنها توان افزایش فرکانس باند900 را دارا هستند استفاده نمود . نمونه ای از این مدل از بوسترها عبارتند از :

دستگاه بوستر wingstel مدل at980 تک باند و یا دستگاه بوستر lintratek مدل2100 تک باند از جمله بوسترهایی است که دارای قیمت مناسب تری بوده و در این مناطق قابلیت بکارگیری را دارد .

تقویت کننده آنتن موبایل سه باند همراه اول

بوسترهای تقویت کننده سه باند مناسب برای تمامی محل ها و فضاهایی است که نیاز به تقویت کردن سیگنال دارد وبا نصب آن ، ضعف در آنتن دهی مرتفع میشود . البته با توجه به هزینه ای که بابت خرید آن باید در نظر گرفته شود و اینکه در مناطق دور افتاده و روستاها ، امکان دارد که اصلا امواج موبایل در حالات تریجی و فورجی موجود نباشد و به این خاطر است که هزینه کردن بابت تقویت کننده های سه باند در این مناطق عقلانی نیست و توجیه اقتصادی ندارد .

تقویت کننده آنتن موبایل همراه اول پیشنهادی تماس یار

در ذیل سه نمونه بوستر تقویت موبایل سه باند را برای نمونه به شما معرفی میکنیم که میتوانید از آن در بهبود امواج موبایل بهره مند شوید :

دستگاه بوستر lintratek مدل 2700 سه باند و

دستگاه بوستر ledmate مدل 1900 سه باند و

دستگاه بوستر WILSON مدل 2300 سه باند