تماس یار

تقویت کننده آنتن موبایل 2G

2G-mobile-antenna-amplifier

تقویت کننده آنتن موبایل 2G به آنتن دسته از بوسترها گفته میشود که توان پوشش دهی مکالمه و اینترنت را در محدوده باند900 و GSM  و بدلیل آنکه تنها در یک محدوده فرکانسی فعالیت میکنند ، یه تقویت کننده تک باند نیز شناخته میشوند . این تقویت کننده‌ها دارای مدل های گوناگونی میباشند که شامل بوسترهای رومیزی، بوسترهای خودرویی و بوسترهای indoor  و یا outdoor . بوسترهای indoor هم برچسب میزان توان آنها دارای انواع مختلف هستند مانند تقویت کننده های 17 دی بی ، 19 دی بی ، 21 و 23 و 27 دی بی . بسته به محدوده های که نیاز به پوشش دهی دارد میتوان بوستر متناسب را انتخاب و نصب و مورد استفاده قرار داد .

2G نسل سوم از ارتباطات موبایلی است که مزیت های خود را دارا میباشد: مکالمات تلفنی( رقمی) بطور مستمر کد گذاری می‌شوند; نسل دوم 2G به‌طور قابل توجهی، کارآمد تر در فاصله‌ها و مسافت های طولانی تر است و پیامک و SMS نیز بر مبنای آن ارایه می‌شود. تکنولوژی توجی بوسیله اپراتورهای گوناگون موبایل در کشور استفاده می‌شود.

خدمات نسل دوم  توجی ،  در سال 1991 میلادی در فنلاند توسط Radiolinja  ارایه گردید و بر روی بازه  GSM راه اندازی شد.

تقویت کننده آنتن موبایل 2G جزو بوسترهای رده پایین از لحاظ قیمت میباشند و در قیاس با بوسترهای 3G و با تقویت کننده 4G ، از کمترین میزان قیمتی برخوردارند . این دسته از بوسترها اغلب برای نواحی خارج بافت شهری بکار گرفته میشوند مانند کانکس های خارج شهری برای دکل های حفاری ، ویلاها و باغات ،