تماس یار

تقویت کننده آنتن موبایل 3G

3G-Mobile-Antenna-amplifiers

تقویت کننده آنتن موبایل 3G ، به بوسترهای سیگنال موبایلی گفته میشوند که میتوانند آنتن دهی مکالمه و اینترنت همراه در نسل سه انتقال داده و تقویت میکنند .

تکنولوژی 3G یک منتقل کننده داده است که در  کم‌ترین مقدار، سرعت آن به 200kbit/s یا 200کیلوبیت بر ثانیه میرسد . اولین شبکه‌های 3G در سال 1998 معرفی شدند. عموما اپراتورها این نسل از مکالمه و دیتا را بر روی بازه فرکانسی 2100 ارایه میکنند ، برای این منظور باید بوستر مورد نظر ما توانایی کار بر روی این بازه فرکانسی را دارا باشد .

تقویت کننده آنتن موبایل 3G بصورت تک باند که تنها باند 2100 را ساپورت نماید در بازار موجود نبوده و از نظر اقتصادی نیز ، تولید آن به صرفه نمی‌باشد . به همین دلیل این باند فرکانسی عمدتا یا بصورت بوسترهای دوباند در کنار باند 900 ارایه شده و یا در بوسترهای موبایل فول باند ، به همراه بازه فرکانسی و باندهای 900 و 1800 ارایه میگردد . این سستم‌ها مکالمه را در حالتی که تلفن همراه بر روی شبکه 3G تنظیم شده است تقویت نموده و سرعت اینترنت را به همان مقدار که توسط آنتن گیرنده دریافت میکند ، به محل دارای مشکل خط دهی منتقل مینماید .

از دیگر مزایای نصب تقویت کننده آنتن موبایل 3G ، کم شدن خطر تشعشعات تلفن همراه به دلیل بهبود سیگنال محیط و بیشتر شدن عمر مفید باطری های گوشی موبایل موجود در منطقه است . بالا رفتن سرعت ارسال پیامک‌ها و دریافت پیامک‌ها ، امکان برقراری مکالمه و تماس های ورودی  و خروجی بدون هیچ گونه قطعی و ایراد از سایر محاسن این بوسترهاست . میزان فضای محیط که لازم است مورد پوشش امواج 3G قرار گیرد را از لحاظ متراژ محاسبه نموده تا سیستم خریداری شده از نظر توان خروجی ، قابلیت ساپورت کامل محیط مورد نظر را داشته باشد . جهت ارایه مشاوره بیشتر و پاسخ به سوالات با کارشناسان تماس یار در تماس باشید .