تماس یار

تقویت کننده آنتن موبایل 4G

4G-mobile-antenna-amplifier

تعریف تقویت کننده آنتن موبایل 4G

تقویت کننده آنتن موبایل 4G به بوستر امواجی گویند که توان انتقال دیتای همراه را نیز دارد یعنی میتوانند اینترنت LTE را نیز به مکانی که نقطه کور آنتن دهی است انتقال دهند . این دستگاهها در مدلهای مختلفی در بازار موجود است که بر حسب بودجه در نظر گرفته شده میتوان آنرا انتخاب نمود . تنها در بوسترهای ارزان قیمت و تک باند توان انتقال دیتای 4G وجود ندارد و در سایر بوسترهای دو باند و تقویت کننده های امواج موبایل سه باند و آمپلی فایرهای فول باند ، قابلیت انتقال و تقویت امواج LTE وجود دارد و جزو امکانات ارایه شده این سیستم هاست .

باند LTE

در باند LTE امکان ارایه اینترنت پرسرعت وجود دارد ولی دامنه انتشار این امواج بسیار کمتر از باندGSM است ، بصورت دیگر در باند 900 سیگنالهای موبایل قدرت نفوذ و پوشش بیشتری در قیاس با سایر باندهای تلفن همراه دارند . از دیگر مشخصات باند ال تی ای انست که سیگنال و دامنه پوشش دهی خود را بر حسب میزان کاربر و پهنای باند قابل ارایه گسترش میدهد . اگر تعداد کاربر برای مصرف داده در منطقه بالا رود ، به دلیل آنکه کیفیت ارایه کاهش نیابد ، دامنه پوشش شبکه کاهش پیدا میکند تا باقی کاربران از سرعت قابل قبولی برخوردار شوند . برای این منظور این امکان وجود دارد که شما در ساعاتی دارای سیگنال 4Gباشید و در ساعاتی تحت پوشش این شبکه نباشید.

دستگاه مناسب جهت تقویت کننده آنتن موبایل 4G

در صورتیکه تقویت کننده آنتن موبایل 4G را برای اینترنت همراه موبایل نیاز دارید ، تقویت کننده دوباند و سه نیاز شما را برطرف میکند و در صورتیکه این بوستر را برای تقویت مودم اینترنت نیاز دارید ، باید از بوسترهایی استفاده که محدوده فرکانسی 2600 را نیز تقویت نماید . نکته دیگری که باید در مورد این دستگاهها مورد توجه قرار داد آنست که این سیستم ها تنها قادر به انتقال اینترنت میباشند و در مقوله اینترنت ، امکان تقویت وجود ندارد .