تماس یار

تقویت کننده آنتن موبایل EDGE

EDGE-Mobile-Antenna-Amplifier

تقویت کننده آنتن موبایل EDGE ، به بوسترهای افزایش آنتن موبایلی گفته میشوند که تنها قادر به تقویت باند 900 یا GSM یا شبکه موبایل 2G است.

تقویت کننده آنتن موبایل EDGE

تقویت کننده آنتن موبایل EDGE مقرون به صرفه ترین تقویت کننده موبایل است که در صورت نصب صحیح و آسان ، مکالمه واضح و شفاف را به کاربر ارایه میدهد ولی قادر به افزایش و بهبود قدرت اینترنت در شبکه 3g/4g نمیباشند . تقویت کننده موبایل رومیزی ، بوسترهای تلفن همراه 980 و ریپیتر موبایل کارگاهی از انواع تقویت کننده موبایل EDGE میباشند . کیت تقویت کننده آنتن موبایل EDGE نیز شامل یک آنتن گیرنده از نوع یاگی میباشد و بوستر دستگاه و یک آنتن فرستنده که فرکانس تقویت شده بوسیله ان در محیط منتشر میگردد.

کاربرد تقویت کننده آنتن موبایل EDGE

این سیستم ها برای استفاده در کلانسهرها مناسب نمیباشند ولی بهترین راه حل برای حل ضعف آنتن دهی در ویلاها ، باغات و روستاها بوده و به نسبت قدرت بوسترها ، توان ساپورت و پوشش دهی متفاوتی را دارا میباشند .

ساخت مدار تقویت کننده آنتن موبایل EDGE

روش ساخت تقویت کننده آنتن موبایل edge هرچند دارای پیچیدگی های فنی فراوانی است ، ,ولی در صورت وجود امپلی فایر و ای سی های لازم در صورت وجود در بازار ، امری شدنی میباشد و صرف تحقیقات و پیگیری های لازم کارشناسان امر توسط متخصصان تماسیار صورت پذیرفته در حال طی مراحل نهایی کار جهت تولید در کشور میباشد .

بوستر موبایل EDGE

بوسترهای ارایه شده توسط مجموعه تماسیار دارای گارانتی 2 ساله مجموعه تماسیار میباشد و بر حسب نیاز مشتری و راهنمایی کارشناسان مجموعه ، مناسب ترین  تقویت کننده آنتن موبایل EDGE به مشتریان ارایه و در انتخاب آن راهنمایی های فنی به عزیزان هموطن ارایه میگردد . در صورت تهیه سیستم های تقویت کننده موبایل از مجموعه تماسیار ، متخصصان ما تا اخذ نتیجه مطلوب و تا گام آخر در کنار مشتریان گرامی میباشند و گام به گام در کنارتان هستند .