تماس یار

تقویت کننده آنتن موبایل GPRS

GPRS-mobile-antenna-amplifier

تقویت کننده آنتن موبایل GPRS نیز مانند تقویت کننده آنتن موبایل edge، به آن دسته از بوستر های تقویت کننده موبایلی گویند که در محدوده باند 2G عمل کرده و ضمن تقویت باند 900، اینترنت نسل اول را نیز بهبود میبخشند.

کاربرد تقویت کننده آنتن موبایل GPRS

در مناطق دور افتاده که فاصله زیادی از نزدیک ترین دکل مخابراتی دارند، در صورت امکان برقراری تماس امکان اتصال به اینترنت وجود ندارد . لذا با تهیه بوسترهای تقویت کننده آنتن موبایل GPRS میتوان از امکان اتصال به شبکه اینترنت نیز بهره مند شوید.

رنج قیمت تقویت کننده آنتن موبایل GPRS

قیمت تقویت کننده آنتن موبایل که قابلیت تقویت gprs را داشته باشد، از محدوده قیمتی 650 هزار تومان اغاز شده و بر اساس متراژ میزان منطقه تحت پوشش، تا مبلغ 3.500.000 هزار تومان نیز موجود میباشد که این سیستم قابلیت پوشش شعاع 500 متری را در صورت دریافت سیگنال مناسب داراست.

تقویت کننده آنتن موبایل GPRS جیبی

اگر تقویت کننده آنتن موبایل GPRS  را برای یک اتاق و یا یک دفتر کار و یا محیطی تا 50 متر مربع نیاز دارید میتوانید تقویت کننده آنتن موبایل جیبی و یا رومیزی که حداقل قیمت را دارند استفاده نمایید.

تقویت کننده آنتن موبایل GPRS ارزان

قیمت تقویت کننده آنتن موبایل ارزان نیز در صورت استفاده از بوسترهای تک باند 650 هزار تومان و در صورت استفاده از بوستر های موبایل 2 باند ، از 1350000 هزار تومان آغاز میگردد. در صورت نیاز به تقویت شبکه GPRS ، نیاز به تهیه بوستر دوباند نبوده ولی سعی شود کابل کواکسیال مصرفی دراین سیستم ها ، دارای جنس مرغوبی باشد و سیگنال را با کمترین میزان افت به بوستر رسانده تا کیفیت سیگنال تقویت شده، در بهترین سطح ممکن باشد.

کد تقویت کننده آنتن موبایل GPRS

کد آنتن دهی همراه اول و در کل ، کد تقویت آنتن موبایل در گوشی های موبایل با سیستم عامل های مختلف یکسان نبوده و اینکه این کد عملکردی در تقویت میزان آنتن دهی ندارد ، بلکه تنها سطح سیگنال موجود نمایش میدهد .