تماس یار

تقویت کننده آنتن موبایل GSM

GSM-mobile-antenna-amplifier

تقویت کننده آنتن موبایل GSM را میتوان با نصب بوستر آنتن دهی موبایل تک باند در محل فاقد آنتن دهی ، انجام داد. سیستم های تقویت کننده GSM signal mobile booster antenna که میتوانند در محدوده فرکانسی 860-980 مگا هرتز امواج موبایل را بهبود بخشند و آمپلی فایرهای تعبیه شده در این سیستم‌ها ، در این محدوده فرکانسی فعالیت میکند . با نصب و استفاده از بوستر موبایل تک باند ، دیتا تنها در در حالت 2G  و یا GPRS تقویت میگردد . زیرا در باند 900 ، اپراتورها تنها قادر به ارسال اینترنت در حالت 2G میباشند ولی پس پایان عملیات نصب ، میتوانید مکالمه را بودن قطع . وصلی و با شفافیت و وضوح بالا تجربه کنید .

تقویت کننده آنتن موبایل GSM را میتوان با توجه میزان فضای مورد نیاز برای پوشش دهی تهیه کرد . تقویت کننده های موبایل با توان خروجی 17 دسی‌بل را میتوان برای محیطی به میزان یک سالن 40 متری ویا مغازه های تجاری فاقد امواج موبایل و یا کانکس های خارج شهر استفاده نمود . بوستر موبایل با توان 23 دسی‌بل ، توان ساپورت محیطی به میزان 150 متر با مانع و تا 550 متر بدون وجود مانع و یا دیوار را دارد . از تقویت کننده موبایل27 دسی‌بل ، برای پوشش محیط های اداری بزرگ و یا ساختمان ها و ویلاهای چند طبقه و یا محیط های خوابگاهی معدن‌ها و کارگاه‌های راه‌سازی استفاده میکنند .

از مزیت های سیستم های بهبود دهنده امواج با فدرت 27dbm ، آنست که توان آنرا داشته تا با نصب اسپلیتر در مسیر خروجی این بوسترها ، سیگنال تقویت شده را به تعداد 3 یا 4 عدد آنتن فرستنده رساند و محیط های متعددی را بوسیله آنها ، تقویت آنتن دهی موبایل نمود . ساختمان‌هایی که دارای اتاق های متعدد میباشند ، فضاهای کارگاهی که تعداد متعددی کانکس در کنار هم قرار گرفته اند و دارای ضعف آنتن دهی میباشند میتوانند از این بوسترهای GSM استفاده کننده .