تماس یار

تقویت کننده آنتن موبایل HSPA

HSPA-mobile-antenna-amplifier

تقویت کننده آنتن موبایل HSPA را برای اینکه بتوان بهتر شناخت و کارکرد انرا متوجه شد، لازمست از باند HSPA اطلاعات کاملتری داشته باشیم.

باند HSPA چیست؟

اپراتورها محدوده ای از فناوری 4G را تحت نام +HSPA نامگذاری نمودند، از سال میلادی 2010 و ارایه فناوری lte که دارای میزان قابل ملاحظه ای تغییرات مطلوب در مقایسه با فن آوری 3G است. HSPA  هم از فناوری ها در عرصه تکنولوژی 3g میباشد؛ که سرعتی تا 5 مگابایت بر ثانیه را در بهترین حالت ارایه میکند.

تقویت کننده آنتن موبایل HSPA

اما تقویت کننده های تریجی در شرایط موجود که تقریبا اکثر نقاط کشور به تکنولوژی 4g تجهیز شده اند ، کارکرد سابق را ندارند و با توجه به اینکه قیمت این بوسترها بالا میباشد ، بهتر آنست که از بوسترهای 4g استفاده گردد که سطح قیمتی مناسب تری را به نسبت این بوسترها دارا میباشند . تقویت کننده اینترنت موبایل که بتوانند باند تریجی را پوشش دهند ، یا جزو بوسترهای دوباند gsm/3g میباشند و یا بوسترهای موبایل سه باند هستند .

تقویت کننده اینترنت 4G موبایل

تقویت کننده 4g را اگر جهت تقویت آنتن دهی مودم های اینترنت نیاز دارید ، توجه داشته باشید که باید محدوده فرکانسی 2600 را نیز تحت پوشش داشته باشند ، چون غالب تقویت کننده های موجب توانایی ساپورت این محدوده فرکانسی را ندارند لذا برای تقویت این مودم ها ، بهتر است تنها آنتن تقویت کننده مودم 4g/3g را تهیه نموده و از خرید تقویت کننده آنتن موبایل صرف نظر نمایید .

تقویت کننده مودم همراه

برای تقویت مودم های همراه نیز چون غالب مودم ها دارای پورت آنتن اکسترنال میباشند ، میتوان آنتن با کانکتور ts9 تهیه نمود و با اتصال آن به مودم ، سرعت اینترنت را در محدوده HSPA و LTE بالا برد .برخی از مودم های تقویت کننده آنتن موبایل HSPA دارای پورت با sma میباشند که میتوان با مشاوره از کارشناسان مجموعه تماسیار ، راهکارهای متناسب با نیاز شما ارایه گردد .