تماس یار

تقویت کننده آنتن موبایل LTE

LTE-mobile-antenna-amplifier

بیشترین کاربرد تقویت کننده آنتن موبایل LTE

تقویت کننده آنتن موبایل LTE ، شامل پکیج دستگاهی است که توان انتقال امواج 4G را دارا باشد . قیمت تقویت کننده آنتن موبایل 4g با توجه به قدرت دستگاه های انتخابی تعیین میگردد . نکته ای که لازم مورد توجه قرار گیرد ، بوسترهای موبایل برای تقویت Lte طراحی نشده و صرفا قابلیت انتقال سیگنال 4G را دارند . یعنی به عنوان مثال در محلی که آنتن گیرنده را قرار میدهید ، شما باید میزان سیگنال اینترنت مناسبی را داشته باشید و آنتن دهی 4G دارای توان مناسبی باشد تا بوسیله کابل به تقویت کننده موبایل4g انتقال یافته و به محیط مورد نظر ارسال گردد . این توضیحات این پیام را به همراه دارد که بوسترهای افزایش سیگنال 4G، تنها قادر به تقویت سیگنال جهت برقراری تماس و ارسال پیامک میباشند و نمیتوانند در افزایش سرعت انتقال دیتای شما ، نقش ایفا کنند .

کدام نوع از بوستر قادر به تقویت امواج LTE  هستند؟

تنها تقویت کننده های موبایل 2 باند و فول باند قادر به انتقال سیگنال lte میباشند و بوسترهای تک باند قادر به پوشش دهی سیگنال فورجی نیستند . نکته با اهمیت برای راه اندازی تقویت کننده آنتن موبایل LTE ، کابل مصرفی در این دستگاههاست که باید از نوع کواکسیال مرغوب باشد که دارای کمترین میزان افت سیگنال است .

روش تقویت مودم های اینترنت

مودم های 4g دارای پورتی برای اتصال آنتن اکسترنال میباشند که میتوان برای استفاده از انتن تقویت کننده مودم 4g ، از یک آنتن گیرنده لگاریتمی بهره جست و سیگنال 4g  را به مودم ها و رساند و سرعت اینترنت این مودم ها را اینگونه افزایش داد . آنتن خارجی مودم 4g را با توجه به میزان سیگنال موجود در محل با راهنمایی کارشناسان تماسیار انتخاب کنید و قبل از اقدام به خرید ، نوع مودم و کانکتورهایی که بواسطه آنتن گیرنده به مودم وصل میشود را مشخص نمایید ، چون کانکتورها در مودم های مختلف متفاوت میباشد . آنتن خارجی ts9 ،آنتن خارجی ts5 و کانکتور ts9 را میتوانید از مجموعه تماسیار تهیه کنید .

بعضی از آنتن تقویت کننده مودم 4g/3g دارای کانکتور sma بوده که مناسب مودم های با پورت ورودی sma است .