تماس یار

تقویت کننده آنتن موبایل WCDMA

WCDMA-mobile-antenna-amplifier

تقویت کننده آنتن موبایل WCDMA ، به بوسترهای موبایلی گویند که قادر به پشتیبانی از باند 3G باشند . باند تریجی عمدتا در دستگاههای دوباند همراه باند gsm  و یا در دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل سه باند به همراه باندهای 900 و dcs قرار دارند.

تقویت کننده آنتن موبایل WCDMA

wcdma، یکی از باندهایی که شبکه های تلفن همراه باند 3G را برای خدمات دهی بر روی آن تنظیم مینماید . umts نیز از دیگر باندهایی است که برای محدوده3G بکار میرود .  بر خلاف شبکه lte که تنها برای انتقال دیتا در اپراتورهای موبایل و شبکه های تلفن همراه بکار میرود ، از مزیت های باند تریجی اینست که توان انتقال و ساپورت دیتا و امکان برقراری مکالمه را با هم دارا میباشد .

در حالت 4g  در هنگام برقراری تماس ، موبایل شما به حالت 3g سوییچ میگردد ، ولی وقتی گوشی موبایل روی حالت تریجی است پس از برقراری تماس شما روی همین باند امکان ادامه مکالمه را دارا میباشید .

راهنمای خرید تقویت کننده آنتن موبایل WCDMA

از دیگر نکاتی که در حین خرید تقویت کننده آنتن موبایل WCDMA باید مد نظر قرار داد اینست که در بافت شهری شلوغ ، این بوسترها باید سه باند باشند و در مناطق با بافت شهری کم میتوان از بوسترهای 900-2100 نیز استفاده کرد . در سالهای اخیر اپراتور همراه اول در اغلب مناطق در تهران شبکه تریجی را بر روی باند 1800 تنظیم نموده است و ایرانسل شبکه تریجی را بروی باند 2100 تنظیم نموده است . در صورتیکه نیازمند استفاده از شبکه 3g در تهران و سایر کلانشهرها در اپراتور همراه اول هستید ، میتوانید تقویت کننده های موبایل دوباند 900/1800 را تهیه کنید.

آموزش نصب تقویت کننده آنتن موبایل WCDMA

و برای آموزش تقویت آنتن موبایل  و مراحل نصب آن از توضیحاتی که در قسمت مقالات وجود دارد ، پیروی نمایید . جهت تهیه بوسترهای تقویت کننده آنتن موبایل WCDMA با کارشناسان تماسیار در ارتباط باشید .