تماس یار

تقویت کننده امواج موبایل

mobile-wave-amplifier

تقویت کننده امواج موبایل چگونه کار می کند؟

تقویت کننده امواج موبایل به بوسترهای امواج موبایل گویند که میتوانند پس از دریافت سیگنال ورودی که میزان آن عموما کم است ، آنها را بهبود ببخشد . سیگنال ورودی پس از تقویت توسط دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل ، با آنتن های فرستنده که به همراه کیت تقویت کننده ارایه میشود ، در محیط منتشر میشود . تقویت کننده امواج را باید در محیطی که دارای ضعف آنتن دهی است نصب نمود . آنتن ورودی آنرا باید در محیطی که دارای سیگنال مناسب است ، نصب نمود . گیرنده های این سیستم‌ها ، برحسب نوع بوستر انتخابی میتواند از نوع لگاریتمی و یا یاگی باشند . گیرنده های لگاریتمی بازه فرکانسی 900 تا 2600 را تحت پوشش قرار داده و سیگنالهای موجود در بازه را دریافت و به بوستر ارسال میکند . گیرنده های یاگی نیز تنها امواج را در بازه 900 دریافت و میتوانند تقویت کننده موبایل GSM را پشتیبانی نمایند .

تاثیرات تقویت امواج موبایل به چه میزان است؟

پس از نصب و خرید دستگاه تقویت موبایل ، کیفیت تماس بطور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا میکند .  سرعت ارسال دریافت و ارسال پیامک‌ها نیز بهبود بخشیده میشود . در صورتیکه بوسترها از بازه ای فرکانسی1800 یا 2100 و یا 2600 پشتیبانی کنند ، در محل فاقد آنتن دهی ، علاوه بر سطح مکالمات ، میزان آنتن دهی اینترنت نیز بطور چشمگیری در صورت وجود اینترنت در مکان آنتن گیرنده ، ارتقا مییابد . در صورتیکه نصب این سیستم‌ها را افراد غیر متخصص انجام دهند ، امکان ایجاد اختلال با دکل های مخابراتی موجود در منطقه وجود دارد و ممکن است تداخل در سایر اپراتورها ایجاد نماید .

میزان قدرت دستگاه تقویت کننده موبایل 

قدرت تقویت امواج موبایل را باید در هنگام خرید مد نظر قرار داد . این بدان معنی است که در صورتیکه دستگاه مقدار قدرت سیگنال محیط را به مقدار زیادی افزایش دهد امکان بوجود آمدن عوارضی نظیر سردرد و سرگیجه ، امری شایع است . که این مورد در صورتی بوجود می آید که بوسترها برای محیط های داخلی طراحی نشده باشند . همچنین بوسترهای اوت دور را در محیط داخلی نباید مورد استفاده قرار دهیم .

برای  خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل با کارشناسان تماسیار ارتباط برقرار نمایید .