تماس یار

تقویت کننده سیگنال در نقطه کور آنتن دهی

Signal-amplifier-blind-point-antenna

طریقه نصب تقویت کننده سیگنال در نقطه کور آنتن دهی

برای آنکه در نقطه کور بتوانیم سیگنال موبایل را برسانیم ، ابتدا باید دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 3G و یا دستگاه تقویت کننده امواج تلفن همراه 4G را تهیه نماییم . در صورتیکه در نزدیکی آن محدوده سیگنال های 3g و 4g موجود نباشد ، دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 2G را خریداری نموده کنیم . در ادامه عملیات نصب کیت تقویت کننده موبایل را آغاز نماییم.

برای اینکار ابتدا مناطق و نواحی که برای پوشش دهی سیگنال دارای اولویت هستند را تعیین میکنیم . بواسطه اینکار ، آنتن فرستنده را در نزدیک ترین فاصله نسبت به آن نواحی قرار می دهیم . سپس مهمترین قسمت در نصب یک تقویت کننده که جانمایی کردن آنتن گیرنده و قرار دادن آن در محل است را به روش زیر شروع میکنیم .

نصب تقویت کننده سیگنال در نقطه کور آنتن دهی

نرم افزار تقویت آنتن موبایل را برروی تلفن همراه نصب می کنیم . سپس به پشت بام رفته و بدنبال بهترین نقطه که در آنجا امواج دارای شدت و قدرت بیشتری هست میگردیم . ذکر دو نقطه که باید برای کار با نرم افزار بدانیم ضروری است و آنهم آنست که 1- هر چه عدد نمایش داده شده کمتر باشد ، سیگنال قویتر است . زیرا عدد اعلامی منفی است و در اعداد منفی هر چه کمتر باشد مقدار آن بیشتر میباشد . ثانیا آنکه در مناطقی که امواج گوشی اصلا وجود ندارد و یا به عنوان مثال ، در فاصله 5 یا 10 کیلومتری و یا 1 کیلومتری بتوان مکالمه کرد و در ان محدوده نتوان به هیچ عنوان تماس برقرار کرد ، نصب کیت تقویت آنتن موبایل کمکی به رفع مشکل انتن دهی نمی کند .

دلیل ان نیز ان است که این سیستم ها ، تنها توان تقویت امواج دریافتی بوسیله آنتن گیرنده را دارند و نمی توانند به خودی خود ، سیگنال را تولید کنند .

پس از تعیین محل قرارگیری آنتن گیرنده ، امواج را به بوستر موبایل که در محلی که از قبل تعیین نموده ایم میرسانیم و سیستم را روشن میکنیم .

بوسترهای مناسب مناطق دورافتاده

برای مناطق کویری و دورافتاده عمدتا بوسترهای 2G مناسب تر میباشد . در صورتیکه در محل قرارگیری آنتن گیرنده مقداری سیگنال تریجی و یا فورجی یافت نمود ، می توان به خرید سایر بوسترها نیز اقدام نمود.

برای خرید انواع بوستر جهت تقویت کننده سیگنال در نقطه کور آنتن دهی با کارشناسان تماس یار در ارتباط بوده و از مشاوره تلفنی این مجموعه بهره مند گردید .