تماس یار

تقویت کننده سیگنال موبایل

Mobile-Signal-Booster

درباره تقویت کننده سیگنال موبایل

دستگاه تقویت سیگنال موبایل به سيستم‌هايي گفته مي‌شود توان بالا بردن ميزان خط دهي موبايل را دارد و سطح سيگنال تلفن همراه را در محيط با ميزان آنتن دهي کم بهبود ميبخشد . که اين دستگاهها را باختصار ، تقويت کننده موبايل گويند . بوسيله تقويت کننده‌هاي آنتن دهي موبايل مي‌توان هر نوع محيط مسقف و يا زمين هاي سرباز که به آن اصطلاحا مکانهاي اوت دور گفته مي‌شوند را شامل پوشش و سيگنال دهي امواج موبايل نمود.

بوسترهاي INDOOR تقویت کننده سیگنال موبایل

بوسترهاي INDOOR نيز جهت استفاده در محيط‌هاي سرپوشيده و فضاهاي داخلي طراحي شده‌اند . نکته‌اي که در رابطه با اين دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل 4G بايد يادآور شد آنست که در صورتيکه دستگاه‌هاي داخلي بتوانند پوشش دهي سيگنال را در محيط بيروني پاسخگو باشند ، استفاده از آنها بلااشکال است . ولي نميتوان از تقويت کننده‌هاي اوت دور جهت پوشش دهي امواج موبايل در فضاهاي داخلي بهره جست . دلیل آن نیز قدرت بالای این بوستر و خطرات انسانی که برای کاربر ایجاد می نماید است .

بوسترهايoutdoor تقویت کننده سیگنال موبایل

دليل ذکر اين نکته نيز انست که سيستم هاي تقويت کننده موبايل outdoor، داراي توان تقويت بالايي بوده و در صورت استفاده از آنها در محيط هاي داخلي ، ميزان شدت امواج بطور فزاينده اي افزايش پيدا ميکند . بالا بودن قدرت امواج نيز براي سلامت انسان ، داراي مضرات زيادي است که بدان خاطر ميزان قدرت امواج محيط ، نبايد بالاتر از استاندارهاي پذيرفته شده در سازمانهاي بهداشت و سلامت جهاني باشد . ميزان فرکانس در محيط هايي که داراي سيگنال مطلوب نميباشند ما بين 110 -90 دسيبل است . ميزان امواج موبايل مطلوب در محيط هايي که داراي مناسب هستند ، در بازه 55 تا 85 دسيبل بوده . در صورتيکه سيگنال محيط قوي تر از عدد 50 گردد ، شدت سيگنال در آم محيط بالاتر از ميزان نرمال ميباشد .
دستگاه افزایش سیگنال موبایل در مدلهاي مختلف در بازار وجود دارد . ميتوان با توجه امواج موجود در محيط که از قبل توسط نرم افزارهاي تست سيگنال موبايل شناسايي ميگردد ، مناسب ترين اين سيستم ها را تهيه نمود .