تماس یار

تقویت کننده موبایل ریپیتر

Mobile-antenna-amplifier-device

تقویت کننده موبایل ریپیتر چیست و چگونه کار میکند؟

یک تکرار کننده تلفن همراه (که به عنوان یک تقویت کننده سیگنال موبایل شناخته می شود) سیستمی است سیگنال تلفن همراه را از یک منطقه که دارای سیگنال خوب است دریافت و تکرار (یا تقویت) کرده و آن را به منطقه ای که سیگنال خوب نیست یا وجود ندارد ارسال میکند . تکرار کننده تلفن همراه دارای سه قسمت اصلی است: یک آنتن خارجی که سیگنال اولیه را دریافت می کند، تقویت کننده که سیگنال را تقویت میکند و یک آنتن داخلی که سیگنال تقویت شده را به داخل منطقه ای که در آن نیاز دارد پخش می کند. هر سه جزء با کابل با کیفیت بالا  به یکدیگر متصل می شوند.

 

توانایی های یک تکرار کننده تلفن همراه

یک تکرار کننده تلفن همراه می تواند سیگنال ضعیفی را از سمت پورت ورودی به آن متصل میشود را دریافت و آن را به طور قابل توجهی تقویت کند، اما باید  آنتن خارجی را در منطقه ای که سیگنال پایدار و قوی است قرار دارد. در حالت ایده آل این سیگنال قوی است و قابلیت تکرار شوندگی را داراست، اما حتی در صورت ضعیف بودن امواج میتوان از یک تقویت کننده قوی،استفاده نمود. یک تکرار کننده تلفن همراه برای مناطقی که هیچگونه سیگنال در ان مناطق ندارند ، کارایی ندارد و در صورتیکه امواج بسیار ضعیف باشند، تماس بارها و بارها قطع می شود. پس در صورتیکه محل قرار دادن آنتن خارجی دارای دارای سیگنال مناسب و مطلوب است، یک تکرار کننده تلفن همراه میتواند به شما کمک کند.

انواع تکرار کننده های تلفن همراه

انواع مختلفی از تکرار کننده های تلفن همراه وجود دارد که دارای قدرت های متفاوت هستند و می توانند با انواع مختلف آنتن پیکربندی شوند و بازه های سیگنالی مختلفی را ساپورت میکنند و ضعف انتن دهی موقعیت شما را رفع  میکنند. ما در مجموعه تماسیار با کیفیت ترین تکرار کننده ها را عرضه می کنیم.

تکرار کننده تلفن همراه خانگی و اداری و محیط های بیرونی

تکرار کننده های تلفن همراه برای خانه ها و دفاتر، و یا هر ساختمانی قابل نصب است، بوسترهای تقویت کننده قدرتمند توان بکارگیری یک یا چند آنتن برای پخش سیگنال تقویت شده به یک منطقه بزرگ داخلی را دارند .بوسترهایی که قابلیت بکارگیری برای یک اتاق مجزا تا قدرتمند ترین تقویت کننده ها که می توانند ده ها هزار مترمربع را پوشش دهند. بعضی از این تقویت کننده ها بدلیل داشتن قدرت خروجی بالا می توانند از چندین آنتن برای انجام پوشش دهی ، سیگنال لازم را برای مناطق داخلی فراهم کنند . شما می توانید کیت های تقویت کننده سیگنال برای خانه یا محل کسب و کار خود را با کمک گرفتن کارشناسان فروش تماسیار انتخاب نمایید.