تماس یار

تقویت کننده موبایل چیست؟

What-is-a-mobile-booster-

در جواب پرسش تقویت کننده موبایل چیست؟ میتوان گفت: تقویت کننده موبایل یک کیت شامل یک بوستر که نیاز به برق دارد و دو عدد آنتن که یکی نقش گیرنده سیگنال و دیگری نقش فرستنده را دارد، میباشد . آنتن گیرنده سیگنال را به بوستر رسانده و بوستر پس از تقویت آن ، بوسیله آنتن فرستنده آنرا در محیط نشر میدهد .

تقویت کننده موبایل

تقویت کننده موبایل، تنها را حل قطعی و کاربردی برای رفع مشکل آنتن دهی موبایل است و بهتر است که نصب تقویت کننده های موبایل توسط کارشناسان صورت گیرد .

قیمت تقویت کننده موبایل

قیمت تقویت کننده موبایل بر اساس تعداد باندهایی که توسط آن پوشش داده میشود و همینطور قدرت خروجی آنها و محدوده ای که توسط تقویت کننده های موبایل توان پوشش دارند مشخص میگردند . تفاوت دیگر تقویت کننده های تلفن همراه مقدار سیگنال ورودی است که این سیستم ها را راه اندازی میکند . مقدار سیگنال ورودی در هر سیستم برای راه اندازی اولیه متفاوت است و چون عموما دستگاههای تقویت کننده آنتن موبایل در اماکنی مورد استفاده قرار میگیرند که دارای ضعف آنتن دهی بیرونی نیز هستند ، پس نوع دستگاه که با چه مقدار سیگنال اولیه شروع بکار میکند بسیار مهم است .

مزیت تقویت کننده موبایل چیست؟

برخی دستگاههای تقویت کننده موبایل با مقدار 55 دسی بل ، برخی 65 و75 دسی بل فعالیت خود را آغاز میکنند که هر چه این مقدار بالاتر باشد ، دستگاه با مقدار سیگنال اولیه کمتری شروع به فعالیت مینماید که برای سیستم های تقویت کننده یک حسن و مزیت میباشد . بوسترهای تقویت کننده موبایل عموما دارای اداپتور 5 ولت و یا دوازده میباشند که مقدار 2 تا 5 آمپر نیز بر حسب میزان قدرت خروجی آن متغیر است .

سازنده تقویت کننده موبایل

شرکت های تولید کننده ریپیتر موبایل در در کشور چین میباشند و در آنجا مدارات و برد تولید و مونتاژ میگردد . مطالبی هم که در فضای مجازی در رابطه با آموزش ساخت مدار تقویت آنتن موجود میباشد ، عمدتا روشهایی است که در عمل کارایی چندانی ندارد و تنها ممکن است در بهترین حالت کمک به جذب بهتر سیگنال در مودم های اینترنت نماید .