تماس یار

حل مشکل آنتن دهی موبایل در سراسر کشور

Solve-mobile-antenna-problem-across-country

حل مشکل آنتن دهی موبایل در سراسر کشور به چه صورت قابل انجام است؟

در مناطقی از کشور که دارای مشکل در ضعف خط دهی گوشی موبایل میباشند می توان با انجام تقویت آنتن دهی در صورت امکان ، این ضعف را برطرف نمود و امکان برقراری یک مکالمه ایده آل را برای کاربران مهیا ساخت . برای این کار لازم است که ابتدا مشخص گردد که آیا مکان و محدوده مورد نظر دارای این قابلیت است که بتوان سیگنال موبایل را در انجا تقویت نمود و یا خیر . برای این منظور در ان محدوده ابتدا باید مکانی را جستجو و پیدا نماییم که در آن نقطه قابلیت برقراری مکالمه وجود داشته باشد و بتوان در آن نقطه با موبایل صحبت نمود . حال کیفیت این مکالمه به هر میزان بالاتر رود مشخص میشود که سطح آنتن دهی در آن نقطه مطلوب تر است و می توان این عمل را به احتمال انجام موفقیت امیز بالاتری به پایان رسانید .

در مناطقی که در آن محدوده ای یافت نشود که بتوانیم مکالمه نماییم ،امکان انجام عمل تقویت موبایل مقدور نمی باشد ، زیرا این سیستم ها تنها عمل بهبود و بالا بردن امواج موبایل را انجام می دهند و توان تولید این امواج را ندارند و در کل وابسته به سیگنال هایی هستند که از طرف دکل مخابرات ارسال میشود .

با چه نوع دستگاهی می توان حل مشکل آنتن دهی موبایل در سراسر کشور را عملی نمود ؟

برای این منظور سیستم های تقویت کننده آنتن دهی تلفن همراه مختلفی در مارکت وجود دارد که می توان که میتوان از بین انها ایده آل ترین دستگاه تقویت آنتن موبایل را با توجه به سیگنال های موجود انتخاب نمود .

در صورتیکه در صفحه نمایش موبایل شما سیگنال های 2G ظاهر میشود ، تنها باید دستگاهی تهیه کنید که امواج توجی را تقویت کند و در صورتیکه سیگنال 3G نیز مشاهده کردید ، می توانید از بوسترهای دوباند 2G/3G بهره مند گردید .

لازم به ذکر است که میزان پوشش دهی بوستر موبایل خریداری شده با میزان سیگنال دریافتی توسط آنتن گیرنده رابطه مستقیم دارد و به هر میزان سیگنال ورودی بهتر باشد ، شعاع قابل پوشش ریپیتر افزایش پیدا می کند .