تماس یار

خرید بوستر آنتن

Buy-Mobile-antenna-amplifiers-devices

توضیحاتی پیرامون کارایی و کاربرد بوستر آنتن

بوسترهای موبایل دارای انواع مختلف تک/دو/سه باند هستند که دارای عملکرد منحصر به فردی میباشند که توان تقویت بازه های فرکانسی جداگانه را دارند. GSM و 3G و DCS و LTE انواع بازه های قابل تقویت در شبکه موبایلی میباشد. به طور معمول، تقویت کننده ها ، سیگنال تلفن همراه را در فرکانس متفاوت دریافت و در یک بازه زمانی بهبود می دهند – 900 مگاهرتز و 1800 مگاهرتز باعث تقویت مکالمه و 2100 مگاهرتز همزمان اینترنت و مکالمه را بهبود میبخشد. تقویت کننده بر حسب فرکانس های کاری انتخابی میتوانند مناسب اپراتورهای ایران  و دیگر تلفن های همراه در سراسر جهان باشند. منطقه پوشش دهی تقویت کننده ها ، متناسب با قدرت دستگاه خریداری شده است و میتوتند متغیر باشد .50 متر مربع تا 650 متر مربع منطقه قابل پشتیبانی و استفاده از آن در خانه های کوچک، رستوران ها، مغازه ها، زیرزمین ها و دفاتر می باشد.

تکرار کننده ها برای دریافت بهتر امواج جهت برقراری تماس و بهبود سیگنال اینترنت تلفن همراه برای برقراری تماس های ویدئویی و تماشای تلویزیون تلفن همراه طراحی شده است.

خرید بوستر آنتن

برخی از بوسترها به دلیل نوع طراحی مدارات آن ، دارای بالاترین کارایی هستند. در میان ویژگی های هوشمند که به این امر کمک می کنند کنترل (کنترل دستی و اتوماتیک) کنترل خودکار گین دستگاه بوستر است که موارد اضطراری، چراغ های LED خاموش می شود.

تقویت کننده مطابق با استانداردهای فنی CE و RoHS تایید شده اند.

اکنون میتوانید دستگاه بوستر آنتن را خریداری کنید و به طور موثر به گسترش پوشش سیگنال خود در محدوده با ضعف امواج بپردازید!

تقویت کننده ها در یک کیت کامل با آنتن ها و کابل های لازم برای نصب سیستم ارسال میشود. فرایند نصب مشکلی ایجاد نمی کند، زیرا نصب دستگاه بسیار آسان است.

ایمنی تقویت کننده سیگنال تلفن همراه برای انسان تضمین شده است. افزون بر این، پس از افزایش سیگنال تلفن همراه در منطقه، میزان انتشار پرتوهای تلفن همراه  بدلیل کمبود سیگنال و کاسته شدن از فرایند سرچ پی در پی ، کاهش خواهد یافت.

 

تیم پشتیبانی حرفه ای تماسیار همیشه آماده پاسخ به تمام سوالات شما است.