تماس یار

خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل

Buy-intensive-mobile-antenna

راهنمای خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل

خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل را میتوان به عنوان راه حل کارا و قطعی برای پشتیبانی از امواچ موبایل در اماکنی برگزید که در آن محیط ها انجام تماس و پیام به سختی انجام میگیرد و یا در صورت ممکن شدن امکان تماس ، مکالمه ای سرشار از قطعی و وصلی را تجربه خواهید کرد. دستگاه آنتن دهی تلفن همراه را میتوان برای محیطهایی انتخاب کرد که در در نزدیکی آن نقطه ، سیگنال سالم برای برقراری مکالمه وجود داشته باشد و امکان اینکه بتوان این سیگنال را بوسیله کابلهای کواکسیال به درگاه ورودی امواج دستگاههای تقویت کننده آنتن موبایل انتقال داد . اینکه در صورت بالا بودن این مسافت حتی با بهره گیری از بهترین نوع کابل های کواکسیال که نوع فیدر میباشد ، این امر شدنی نبوده و سیگنال در مسیر با افت شدیدی مواجه میگردد و امواج موبایل مطلوبی به بوستر ما جهت تقویت نمیرسد ، زیرا در این حالت بوستر نویز را تقویت کرده و سیگنال سالم را تقویت نمیکند .
با توجه به توضیحات بالا خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل مناسب تمامی نقاط نبوده و در روستاها و مناطقی که به هیچ عنوان آنتن موبایل وجود ندارد ، تهیه و نصب این سیستم ها کمکی به برقراری مکالمه به کاربر نمیکند و این سیستم ها امکان تولید سیگنال را نداشته و تنها میتوانند این امواج را تقویت کنند .

قیمت انواع دستگاه تقویت آنتن موبایل

خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل را میتوان با مقدار بودجه ای که برای این منظور در نظر گرفته اید انتخاب نمایید . بوسترهای تک باند برای روستاها و شهرها و روستاهای با بافت جمعیتی کم مناسب بوده و نمیتوان در کلانشهرها و مراکز استان بدلیل بالا بودن تراکم جمعیت استفاده نمود ولی از نظر قیمتی دارای پایین ترین مقدار قیمتی میباشند . در صورتیکه محدودیتی از نظر بودجه برای تهیه تقویت کننده موبایل ندارید ، پیشنهاد تماسیار خرید بوسترهای تقویت کننده فول باند است که توان تقویت تمام بازه های موبایل را دارا میباشند