تماس یار

خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

Buy-Mobile-antenna-amplifiers-devices

راهنمای خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل را میتوان با توجه به امواج موبایل موجود در محیط انتخاب کرد . برای شناسایی این امواج میتوان با نصب نرم افزارهایی که برای تست سیگنال موجود است شروع نمود. پس از نصب آن بر روی تلفن همراه خود ، از نوع سیگنال های موجود اطلاع حاصل نمود .سپس سیستمی متناسب با محیط خود را تهیه نمود ..

انواع بوسترهای گوشی موبایل

برخی از دستگاهها دارای توان پوشش باند 2G هستند . برخی میتوانند سیگنالهای 3G و 4G  و برخی دیگر از بوسترهای موبایل توان پوشش باند توجی و فورجی را دارا هستند . دسته ای از سیستم های آنتن دهی هم وجود دارند که در صورتیکه محدودیتی برای تهیه از نظر مالی وجود ندارد ، میتوان آن را تهیه نمود . زیرا میتوانند تمامی باندها را تقویت نمایند که بوسترهای موبایل فول باند هستند و تمامی حالات شبکه را بهبود میبخشند .

کیت تقویت کننده موبایل

کیت تقویت کننده موبایل به همراه آنتن گیرنده و آنتن فرستنده عرضه میشود . گیرنده از نوع لگاریتمی و یا آنتن یاگی و فرستنده هم از نوع آنتن پنلی و یا قارچی است . که به تناسب دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل 4G انتخابی آنتن گیرنده را انتخاب میکنیم و با توجه به محیط نیازمند پوشش ، میتوان آنتن فرستنده را انتخاب کرد .

تعیین دقیق محل قرارگیری گیرنده بوسترموبایل

محل قرارگیری آنتن گیرنده هم باید به نوعی انتخاب شود که سیگنالهای دستگاه تقویت آنتن موبایل پس از تقویت ، به سمت آنتن گیرنده ارسال نگردد . زیرا در اینصورت دستگاه اصطلاحا به حالت (loop) لوپ وارد میشود . در نتیجه اختلال در قدرت تماس رخ میدهد . برای این منظور باید هم از نظر ارتفاع و هم از نظر افقی ، آنتن گیرنده را با سیستم فاصله دهیم تا بتوانید مکالمه ای شفاف را تجربه کنید .

راهنمای خرید

خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل را میتوان با مشاوره کارشناسان تماسیار انجام دهید . در این صورت خدمات نصب نیز توسط متخصصان این گروه انجام می شود . شما میتوانید بعد از حصول اطمینان از عملکرد صحیح سیستم ، فاکتور ارایه شده را پرداخت نمایید.