تماس یار

دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل

Intensive-mobile-reception

دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل دارای اجزایی است که ذیل توضیح آن میپردازیم :

1- آنتن گیرنده

که وظیفه جذب سیگنال جهت ارسال به دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل را بر عهده دارد .

2- آنتن فرستنده

که سیگنالهای تقویت شده در بوستر موبایل بواسطه این قطعه در محیط ارسال می شود .

3- امپلی فایر یا بوستر

که عمل تقویت کنندگی در آن انجام میگردد ، سیگنال از پورت ورودی به آن ارسال شده و سیگنال تقویت شده توسط پورت خروجی آن به آنتن فرستنده ارسال میگردد .

4- اتصالات و لوازم جانبی همراه

شامل کانکتورها ، رابط ها ، کابل کواکسیال و اسپلیتر

تقویت آنتن دهی میتواند در حالات مختلف شبکه صورت گیرد و دستگاههای مختلفی نیز برای این منظور طراحی و تولید گردیده است . دستگاه تقویت انتن دهی مخصوص باند GSM ، بوسترهای موبایل مدل GSM-DCS ، تقویت کننده های سه باند GSM-DCS-3G و ……

کارایی دستگاه تقویت آنتن دهی همراه اول در مناطقی بصورت کامل و قطعی است که بتوانیم امواج دریافتی با کیفیتی را توسط آنتن دریافت به بوستر برسانیم . این نکته مستلزم آن است که در مکان قرارگیری آنتن گیرنده ، قابلیت برقراری تماس بدون هیچگونه نویز و قطعی صورت گیرد . در صورتی که در آن محیط مکالمه دارای ضعف باشد و مرتبا قطع و وصل شود و یا امکان شماره گیری میسر نباشد ، بوستر نویز و پارازیت را تقویت مینماید و سیگنال مناسبی در انتها به محیط تحویل داده نمیشود .

انتخاب تقویت سیگنال مناسب

از میان بوسترهای مختلف نیز باید دستگاهی را انتخاب نمود که با امواج موجود در محیط ما سازگاری داشته باشد ، در برخی مواقع در محیط بطور مثال سیگنالهای باند تریجی وجود ندارد ولی دستگاهی را تهیه نموده ایم که باند تریجی را تقویت مینماید که در صورتیکه سیگنالهای تریجی در محیط مورد نظر تقویت نشد ، جای تعجب وجود ندارد و دستگاه مورد با محیط سازگار نیست .

در انتخاب سیستم آنتن دهی ، از مشاوره رایگان کارشناسان تماسیار بهره مند شوید و کاراترین دستگاه را برای استفاده تهیه نمایید .