تماس یار

دستگاه تقویت آنتن موبایل

GSM-signal-amplifiers

خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل

دستگاه تقویت آنتن موبایل را میتوان در مدلهای مختلف تهیه و نصب نمود . اینکه کاربر این سیستم را برای برقراری صرفا مکالمه نیاز دارد و یا نیازمند آنست که به همراه برقراری و بالا بردن کیفیت تماس ، از اینترنت همراه نیز بهره مند گردند . یا تنها نیاز کاربر آنست که بتواند از اینترنت همراه بهره مند گردد . برای این منظور نیاز است که با انواع دستگاه تقویت آنتن موبایل و ویژگیهای هر یک بطور کامل آشنایی داشته باشد . بتواند بهترین و مناسب ترین سیستم را جهت رفع نیاز خود انتخاب نماید . دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل و در کل سیستم های مخابراتی ، دارای این ویژگی میباشند که در هنگام انجام عمل ریپیت و تقویت محصول ، میزان گرمای بالایی را از خود تولید میکنند . باید در هنگام نصب آن ، آنرا در محیط با دمای بالا قرار نداده و تهویه محیط را مدنظر قرار دهیم .

مکان قرارگیری گیرنده دستگاه تقویت امواج موبایل

از دیگر نکات در خصوص دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل خانگی و اداری آنست که در هنگام نصب آن ، آنتن گیرنده را در مکانی قرار دهیم که بدور از فلزات قرار داده شود و انرا در مجاورت فلزات قرار ندهیم . زیرا در هنگام ارسال و دریافت سیگنال در صورت مجاورت قطعات فلزی ، در هنگام مکالمه با مشکل نویز و پارازیت روبرو میشویم .

آمورش نصب دستگاه تقویت امواج موبایل

بهتر انست که عمل نصب دستگاه تقویت موبایل توسط کارشناسان و متخصصان این امر صورت گیرد . زیرا در صورتیکه در هنگام اجرا این پروژه ها آنتن گیرنده در جهت مناسب و دقیق قرار داده نشود. در ابتدا میزان سیگنال ورودی به سیستم در سطح مناسب نبوده و مهمترین نکته آنست که در صورت عدم اجرای صحیح آن ، در دکل های مخابراتی اپراتورهای دیگر اختلال ایجاد میگردد . دلیل این اختلال آنست که سیگنال یک اپراتور تقویت میگردد و بدلیل قرار ندادن درست جهت آنتن ، به سمت دکلهای دیگر اپراتورها ، سیگنال برگشتی ارسال میگردد که در آن اپراتور ایجاد اختلال میکند . پس بهتر آنست که در صورت خرید این سیستم ها ، عمل نصب آن نیز توسط کارشناسان این امر صورت گیرد .
جهت خرید و ارایه مشاوره در خصوص رفع مشکل آنتن دهی و خرید سیستم های تقویت کننده موبایل ، با کارشناسان تماسیار در تماس باشید .