تماس یار

دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 2G

2G-mobile-phone-antenna amplifier-

درباره دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 2G

دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 2G  بیشتر در مناطق دورافتاده و خارج شهری که دارای سیگنال دریافتی بسیار ضعیفی میباشند مورد استفاده قرار میگیرد ، زیرا در اینگونه نواحی تنها امواج در حالت 2G  و آنهم بصورت بسیار ضعیف به تلفن همراه کاربر میرسد . دلیل آن نیز که تنها این مدل از تقویت کننده در اینگونه نواحی دارای کاربرد است ، آنست که امواج در سایر شبکه های تلفن همراه در این نواحی وجود ندارد و اگر بوستر مورد استفاده دارای قدرت پشتیبانی از باندهای 3G  و 4G  در این مناطق باشند ، سایر باندها بلااستفاده مانده و دستگاه تنها از بازه فرکانسی باند 900 برای ارسال و دریافت سیگنال استفاده مینماید .

دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 2G موجود در بازار دارای قدرت خروجی و متناسب با آن میزان آنتن دهی متفاوتی نیز میباشند . هر چه میزان قدرت خروجی دستگاه قویتر باشد ، منطقه وسیع تری را میتواند تحت پوشش امواج موبایل قرار دهد . تقویت کننده‌ها با میزان قدرت خروجی 23 دسی‌بل ، در صورت دریافت سیگنال مطلوب ، میتوانند شعاعی را معادل 50 متر مربع در صورت عدم وجود موانع پوشش دهی نمایند .

دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 2G با قدرت خروجی 27 دسی‌بل ، توان پوشش دهی شعاعی به میزان 75 متر مربع تا 120 متر مربع را دارا بوده و در صورت دریافت سیگنال مطلوب و قویتر ، این عدد افزایش نیز می یابد .

دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 2G با میزان توان خروجی یک وات ، توان آن را دارند که در صورت استفاده از آنتن فرستنده مناسب و قوی ، شعاعی معادل سیصد تا پانصد متر مربع را پوشش دهی موبایل نمایند .

فرکانس کاری دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 2G

تقویت کننده های موبایل 2G  ، تنها قادر هستند که امواج دریافتی در باند 900 را دریافت و تقویت و توسط آنتن های فرستنده که عمدتا از نوع آنتن پنلی که بهره آنها معادل 7DBM  و یا آنتن های امنی دایرکشنال که بهره آنها معادل 3 و یا 5DBM هستند ، به محیط فاقد پوشش موبایل ارسال و منتشر میکنند .