تماس یار

دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 3G

3g-cellular-phone-signal-booster-device

راهنمای خرید تقویت کننده 3G

بدلیل گسترش روز افزون فناوری های نوین ارتباطی توسط اپراتورها ، اکنون در بیشتر نقاط کشور شبکه 3G پوشش داده شده و اپراتورها بدنبال فراگیر کردن ساپورت شبکه LTE هستند . این عامل سبب شده است که متقاضیان عمدتا بدنبال تقویت کننده های سیگنال 4G بوده و خریداران دستگاه تقویت کننده تلفن همراه 3G ، به نسبت سالیان گذشته کاهش چشمگیری داشته است . با این وجود در برخی نقاط که پوشش نسل چهارم شبکه موبایل فراگیر نشده و نهایتا شبکه تریجی پوشش داده شده است و سیگنال های همین نسل نیز با قدرت کمی به این نقاط میرسد ، کاربران بدنبال بوسترهای 3G هستند .

دلایل نیازمندی کاربران به دستگاه تقویت کننده تلفن همراه 3G

دور بودن از دکل های بی تی اس اپراتورها ، قرار گیری موانع طبیعی بر سر راه دکل ها و نقاط سکونت کاربران ،قرار گیری در طبقات منفی ساختمان ها ، وجود سازه هایی نظیر کانکس ها که دارای ورق های فلزی هستند و سبب جذب سیگنال میگردد و همین طور ساختمانهایی با سازه های مسلح از دلایلی است که سبب ضعف امواج تلفن همراه 3G میگردد .

طریقه نصب دستگاه تقویت کننده تلفن همراه 3G

برای این منظور کاربر باید در نزدیک ترین نقطه به محل سکونت خود که نیازمند امواج تریجی است ، محلی را پیدا کند که سرعت تریجی در انجا مناسب باشد . بدیهی است که کاربران شبکه تریجی را به دلیل استفاده از دیتای آن نیازمندند و برای برقراری تماس و ارسال پیامک می توانند از شبکه توجی نیز استفاده نمایند . سپس در نقطه پیدا شده آنتن گیرنده را قرار داده و تقویت کننده امواج 3G را نیز در داخل خانه قرار میدهند و بواسطه کابل کواکسیال این دو را بهم وصل می نمایند .

برای یافتن بهترین نقطه قرارگیری آنتن گیرنده ، می توان از نرم افزار تقویت انتن موبایل کمک بگیرند . تقویت کننده هایی نیز که بتوانند باندهای فرکانسی 900 و 2100 مگاهرتز را پشتیبانی کنند ، مناسب استفاده جهت تقویت کننده تلفن همراه 3G میباشند . در زیر لینک دسترسی به دو نمونه از بوسترهای مناسب را برای کاربران قرار میدهیم .

دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 3G دوباند

دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 3G سه باند