تماس یار

دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 4G

4G-mobile-antenna-amplifier

کارایی های تقویت کننده آنتن تلفن همراه 4G

دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 4G ، توان این را داراست که دیتای فورجی را از نقطه A که آنتن گیرنده نصب میگردد ، به نقطه B که آنتن فرستنده امواج نصب میگردد و فاقد آنتن فورجی است ، انتقال دهد . این بوسترها صرفا توان انتقال سیگنال را دارند و کمکی به تقویت و افزایش سرعت آن نمی‌کنند .

شبکه فورجی

این شبکه بمنظور بالا بردن سرعت دیتای همراه گسترش داده شد ، برای نمونه جهت تماشای آنلاین فیلم و سریال در خودرو و قطار که توان آم را دارد که سرعتی برابر با 100 مگابایت بر ثانیه را به کاربر ارایه دهد .

در ایران برای انکه بتوانیم این حالت از شبکه را در مکانهایی که فاقد آنتن دهی فورجی هستند ، بهبود بخشیم باید با بازه های فرکانسی که این نسل از شبکه تلفن همراه را منتقل مینمایند بیشتر آشنا شویم .

ایرانسل اولین اپراتور داخلی بود که توانست نسل چهار را در کشور راه اندازی نماید . فرکانس 1800MHZ در باند 3 و باند 7 برای LTE و همچنین فرکانس 3500MHz در باند42 برای TDD فعال شده‌است. یعنی در صورتیکه بوستر شما باند DCS را ساپورت نماید ، میتواند نسل چهارم را نیز انتقال دهد .

در مورد اپراتور شرکت همراه اول باید گفت که این شرکت ، اینترنت نسل چهار خود را در فرکانس 2600MHZ (باند 7) و فرکانس 1800MHZ (باند3) پیاده سازی نموده است و به مانند اپراتور ایرانسل ، در صورتیکه بوستر شما باند DCS را ساپورت نماید ، میتواند نسل چهارم دیتای همراه اول را نیز انتقال دهد .

اپراتور رایتل نیز نسل چهارم را بر روی باند 1800 یا همان DCS منتقل مینماید .

کیت تقویت کننده موبایل 4G

دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه 4G در کیت های کامل با آنتن ها و کابل های مربوطه ارسال میگردد . پس از دریافت سیگنال  4G، می توانید به سراغ نصب  بوستر فورجی خود بروید. شما سیستم را در 15-20 دقیقه نصب خواهید کرد و در چند لحظه بعد از اینکه دستگاه را روشن می کنید پوشش کامل 4G را دریافت خواهید کنید.

هر تقویت کننده تلفن همراه که گروه مخابراتی تماسیار ارائه می دهد امن و با کیفیت بالا و مطابق با گواهی های CE و ROHS است که استانداردهای ایمنی بین المللی هستند.

متخصصان فنی تماسیار همواره در کنار شما برای هر گونه مشاوره یا راهنمایی حضور خواهند داشت .