تماس یار

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل 4G

4g-booster

توضیحات پیرامون دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل 4G

شرکت های اپراتور گوشی های همراه در تمام دنیا، خدمات اینترنت 4G و یا LTE را در بازه های فرکانسی مختلف ارائه می دهند. در اکثر شبکه های ارتباطی درکشورهای اروپایی LTE 800، 1800 و 2600 مگاهرتز برای استفاده از باند فورجی مورد استفاده قرار میگیرد ، در آمریکا و کانادا از فرکانس های LTE 1700 و 700 MHz جهت استفاده بعنوان امواج 4G بهره گیری می شود.

ما در سایت تماسیار مجموعه ای از تمام تقویت کننده های آنتن موبایل 4G را ارائه می دهیم . این دستگاه های افزایش سیگنال 4G پوشش با کیفیتی از امواج LTE را فراهم می کنند. این سیستم ها در بازه های فرکانسی مختلفی عمل می کنند تا مشتریان تمامی کشورها و در صورتیکه مشترک هر ارائه دهنده امواج تلفن همراه باشید ، بتوانید نیازهای خود را مرتفع کنید.

اگر شما نیاز به تقویت هر دو سیگنال 4G و تماس های صوتی و ارسال پیامک دارید ، میتوانید به کیت تقویت کننده GSM + 4G که در دسته بندی دوباند است را بررسی نمایید. این سیستم افزایش دهنده در یک زمان GSM 900MHz و LTE را در فرکانس های 2600، 1800 و 800 مگاهرتز تقویت می کند و در حالیکه امواج مناسب 4G را به کاربر ارایه میدهد، بلکه همچنین سیگنال تلفن 2G / GSM برای تماس های صوتی و اینترنت را نیز ارسال می کند.

برای پیدا کردن تقویت کننده 4G  مناسب برای خانه یا محل کار خود کافیست در دسته دوباند و سه باند و فول باند جستجو کنید. در صورتیکه نیاز به راهنمایی کارشناسان نیز داشته باشید ، میتوانید با کارشناسان تماسیار ارتباط برقرار کرده و تمامی راهنمایی های لازم را از مشاوران این مجموعه دریافت کنید .

انواع دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل 4G

تقویت کننده های دوباند:

این دسته از تقویت کنندها میتوانند امواج را در باند gsm و dcs انتشار دهند .

تقویت کننده های سه باند:

این دسته از بوسترها میتوانند علاوه بر سیگنال فورجی ، امواج3G را نیز انتشار دهند .