تماس یار

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

Mobile-antenna-amplifier-device

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل ، یک بوستر آنتن دهی است که از آن در مکانهایی استفاده میگردد که دارای ضعف و مشکل در آنتن تلفن همراه وجود دارد . طریقه عمل دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل نیز بدین گونه است که بوسیله آمپلی‌فایرهای تعبیه شده در آن ، محدوده های فرکانسی مورد را نظر را تقویت نموده و بوسیله آنتن فرستنده در مکان  فاقد آنتن انتشار میدهد . توانهای این دستگاهها بسته به نوع کاربری آنها متفاوت است . تقویت کننده موبایل داخلی یا indoor  برای نصب و کاربرد در محیطهای داخلی طراحی شده‌اند و دستگاه تقویت موبایل outdoor نیز مناسب پوشش دهی موبایل در فضاهای باز میباشند .

انواع مختلف دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل وجود دارد که رابطه مستقیم با باند فرکانسی قابل ساپورت آن وجود دارد . ساده‌ترین تقویت کننده‌ها ، دسته تک باند میباشند که از نظر قیمت ، ارزانترین مدل های این محصولات در این دسته بندی قرار گرفته اند . پرکاربردترین تقویت کننده های موبایل ، دسته بندی بندی دو باند میباشد که شامل بوسترهایی است که توان تقویت دو باند فرکانسی را بطور همزمان داراست و عموما این دو باند فرکانسی شامل GSMو DCS میباشد . البته بوسترهای دو باندی نیز وجود دارد که باندهای GSMو 3G و یا DCS و 3G را تقویت میکنند . دسته دیگر بوستر ، دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل سه باند میباشند که مناسب پوشش دهی در تمامی شبکه‌ها و تمامی اپراتورها میباشند که کامل‌ترین بوسترهای تقویت کننده آنتن دهی هستند . تقویت کننده های فول باند دسته دیگر از بوسترها میباشند که علاوه بر سه باند رایج ، محدوده فرکانسی باند 2600 را نیز تحت پوشش دارند . این بدان معناست که میتوان از این تقویت کننده موبایل در بهبود آنتن دهی مودم های اینترنت نیز استفاده نمود .

برای انتخاب بهترین دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل که بتواند نیاز شما را مرتفع نماید ، با کارشناسان تماسیار ، تماس گرفته و پس از توضیح موقعیت مربوطه بهترین دستگاه به شما برای تهیه پیشنهاد میگردد . 02144814833