تماس یار

دستگاه تقویت کننده آنتن گوشی 2G

2G-mobile-antenna-amplifier

انتخاب تقویت کننده آنتن گوشی 2G

دستگاه تقویت کننده آنتن گوشی 2G را میتوان از بین دسته بندی بوسترهای تک باند محصولات گروه مخابراتی تماسیار برگزید . اگر تنها در فضاهای فاقد آنتن دهی سیگنال مکالمه مورد نیاز باشد از این دسته از تقویت کننده ها استفاده میگردد . این امر در شهرها و روستاها و در کل در مناطق با تراکم جمعیت پایین توسط افزایش دهنده های سیگنال موبایل تک باند صورت میپذیرد اما در مناطقی که دارای تراکم و تعداد جمعیت بالا در مساحت های کم است ، مانند کلانشهرها برای آنکه شبکه 2G را برای برقراری مکالمه تقویت نماییم ، لازم است که بوستر مورد مصرف ما باندهای GSM-DCS  را پشتیبانی نماید . در بیان دیگر در بافت های پرجمعیت بوستر مورد مصرف جهت مکالمه و اینترنت تفاوتی نداشته و لاجرم باید یک مدل تقویت کننده را برای تقویت شبکه 2G مورد استفاده قرار داد .

بوستر تک باند برای تقویت شبکه 2G در مناطق خارج شهری

بوستر دوباند GSM-DCS برای تقویت شبکه 2G در داخل محدوده شهری

برای تقویت اینترنت 2G نیز لازم است که امپلی فایرز انتخابی ما توان پوشش دهی محدوده فرکانسی 900-1800 را داشته باشد . بالاترین میزان سرعت دیتا که در شبکه 2G قابل دریافت است 41kbps است که این عدد در عمل بالاتر از میزان 31kbps  محقق نگردیده است .

ویژگیهای تقویت کننده آنتن 2G

ویژگیهای دستگاه تقویت کننده آنتن گوشی 2G با یکدیگر متفاوت میباشد و بوسترها دارای قابلیت های مختلفی هستند . برخی از بوسترها توان تنظیم میزان سیگنال ورودی بطور دستی را دارند و برخی دیگر این عمل را بطور اتوماتیک انجام میدهند . در مواردی بوسترها دارای صفحه نمایش جهت نمایش سیگنال دریافتی میباشند که بوسیله آن افرادی که خود اقدام به نصب این سیستم ها مینمایند ، میتوانند جهت تعیین مکان قرارگیری آنتن گیرنده از این خصوصیت کمک گرفته و قویترین سیگنال را دریافت نمایند . توان دستگاههای تقویت کننده نیز دارای بازه های متفاوتی است که غالبا برای مصارف خانگی و محیط های مسکونی از تقویت کننده با توان خروجی 17 تا 23 دسیبلی استفاده میگردد .