تماس یار

دستگاه تقویت کننده آنتن گوشی 3G

3G-phone-antenna-amplifiers

پیرامون بوستر موبایل 3G

دستگاه تقویت کننده آنتن گوشی 3G ، بوستری است که قادر به تقویت بازه های فرکانسی باند 2100 که شامل فرکانسهای (2110-21170) است ، میباشد . باند تریجی که برای ارسال پیامهای چند رسانه ای و تماسهای تصویری  و اینترنت با سرعت 42 مگابایت طراحی گردیده است که این سرعت در داخل کشور محقق نگردیده و نهایت سرعت شبکه تریجی در ایران معادل 4 مگابایت بر ثانیه میباشد .

اپراتور رایتل و ایرانسل ؛ باند تریجی رو بر روی بازه 2100 ارسال میکنند ولی اپراتور همراه اول این نسل از شبکه ارتباطات را علاوه بر باند 2100 ، بر روی باند 1800 یا همان DCS نیز ارسال میگردد . این بدان معناست که اگر اپراتورهای رایتل و ایرانسل جهت پوشش دهی تریجی مد نظر باشد باید بوستری انتخاب نمود که متناسب با توضیحات فوق باشد و جهت پوشش دهی تریجی همراه اول ، تقویت کننده های دوباند جی اس ام و دی سی اس ، دستگاهی است که قادر است نیاز شما را مرتفع نماید .

چگونه یک تقویت کننده  3G کار می کند؟

نکته ویژه در مورد تقویت کننده 3G این است که شما را قادرمیسازد که هم تماس تلفنی با کیفیت (در بازه 900 مگاهرتز) و هم دیتای پرسرعت و سریع (در بازه 2100 مگاهرتز) را تجربه کنید .

آنتن گیرنده که همراه پکیج دستگاه است ، سیگنال تلفن همراه GSM و 3G را دریافت می کند. (900 مگاهرتز + 2100 مگاهرتز)
این سیگنال از طریق کابل کواکسیال به تقویت کننده در خانه شما ارسال می شود و به پورت BTS دستگاه وصل میشود.
سپس تکرار سیگنال را تقویت می کند.
آنتن فرستنده این سیگنال تقویت شده توسط بوستر را در محیط خانه شما ارسال میکند.
دستگاه های تلفن همراه به سیگنال تقویت شده متصل میگردد.

ضمنا بوسیله نصب این دستگاه تقویت کننده آنتن گوشی 3G میتوانید سیگنال تمامی سیستم هایی که با امواج تریجی کار میکنند ، نظیر مودم ها را نیز بهبود ببخشید و سرعت آنها را نیز افزایش دهید .