تماس یار

دستگاه تقویت کننده امواج تلفن همراه 2G

2G-mobile-antenna-amplifier

دستگاه تقویت کننده امواج تلفن همراه 2G چیست؟

دنیای ارتباطات تلفن همراه وشبکه های ارایه دهنده این خدمات بسرعت توسعه می یابد. تنها در چند سال ما از استانداردهای امواج GSM به نسل بالاتر سیگنال  3G، سپس 4G / LTE و در سال 2018 شروع به گسترش و ارایه و استقرار 5G که عملکردی ده برابر 4G دارد را شاهدیم! ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه در این مسابقه “سریع تر، بیشتر، قوی تر” غالبا فراموش می کنند که زیرساختهای آنها همیشه از تمام این تغییرات فوق سریع و علمی پیروی نمی کند. بنابراین، در بسیاری از مناطق مردم نمی توانند تماس تلفنی ساده و یا حتی ارسال پیام را به طور مداوم داشته باشند و با مشکلات سیگنال تلفن همراه روبرو هستند.

چنین تناقضی در مناطق مختلف یک کشور باعث ظهور تقویت کننده های تلفن های همراه یا تکرار کننده های تلفن همراه شده است که در جهت بهبود دسترسی کاربران به امواج تلفن همراه طراحی شده اند ، به گونه ای که کاربران ممکن است برای خدمات نصب و راه اندازی این تجهیزات شخصا اقدام نمایند و مشکل آنتن دهی را مرتفع نمایید و مقدار سیگنال دهی گوشی را بالا ببرید .

دستگاه تقویت کننده امواج تلفن همراه چگونه عمل میکند؟

این سیستم شامل یک آمپلی فایر است که وظیفه تقویت کنندگی سیگنال را بر عهده دارد و میتواند در (دفتر، سالنهای تولید، منزل و غیره) مورد استفاده قرار گیرد. این تقویت کننده شامل یک آنتن بیرونی و یک آنتن فرستنده داخلی است. انتن خرجی به عنوان گیرنده سیگنال عمل کرده و امواج را به طرف دستگاه تقویت کننده امواج تلفن همراه در داخل خانه ارسال میکند .امواج پس از افزایش در دستگاه بواسطه آنتن داخلی در محیط قرارگیری پخش میشود ، حال در صورتیکه امواج دریافتی در آنتن خارج از نوع 2Gباشند و یا 3G و یا 4G ، تعیین کننده نوع امواجی است که در محل منتشر میشود .

ما از شما دعوت می کنیم که تقویت کننده های مورد نیاز خود را انتخاب کرده و هر گونه اطلاعاتی که ممکن است برای شما در رابطه با خرید یک تقویت کننده سیگنال شبکه تلفن همراه مفید باشد را، از کارشناسان ما بپرسید.

بهبود کیفیت سیگنال GSM، 3G و 4G با تقویت کننده های سیگنال های موبایل و نصب آن در کمترین زمان و کمک کارشناسان و تیم نصب گروه مخابراتی تماسیار ممکن است .