تماس یار

دستگاه تقویت کننده امواج تلفن همراه 4G

Mobile-antenna-amplifier-4g

کیت کامل دستگاه تقویت کننده امواج تلفن همراه 4G را میتوان از بین محصولات تقویت کننده دوباند یا سه انتخاب نمود . بوسترهایی که توانایی تقویت و ریپیت کردن امواج را در بازه باند DCS و یا فرکانس کاری 2600 داشته باشند ، میتوانند بعنوان بوستر 4G مورد مصرف قرار گیرند . این کین دارای یک انتن گیرنده و یک آنتن فرستنده ، بهمراه بوستر وکابل و کانکتور میباشد. مهمترین رکن در هنگام نصب این بوسترها ، آنتن گیرنده و محل دقیق انتخاب و نصب انست

چگونه می توان  برای نصب دستگاه تقویت کننده امواج تلفن همراه 4G ، یک ایستگاه پایه تلفن همراه را انتخاب کرد ؟

دانستن قرار گیری محل نزدیکترین ایستگاه پایه تلفن همراه یا دکل BTS ، می تواند در کمک به نصب این سیستم ها ، بسیار مفید باشد . بهبود سیگنال شما توسط بوستر ، مستلزم دانستن آن است که آنتن گیرنده که از نوع لگاریتمی یا پاربولیک و یا یاگی است را در مکان درست و جهت درست قرار دهیم .

نحوه اندازه گیری سیگنال موبایل

اندازه گیری سیگنال تلفن همراه به دو روش انجام می شود، با استفاده از آنتن های سیگنال بر روی دستگاه تلفن همراه خود و یا بوسیله پی بردن دقیق توسط ابزارهای اندازه گیری و سایت مسترها و یا نصب برنامه افزایش آنتن دهی گوشی و تست سیگنال به میزان شدت سیگنال پی برد .

میزان آنتن دهی در گوشی های موبایل مختلف

سیگنال ها در دستگاه تلفن همراه شما یک تفسیر بسیار اساسی ازقدرت سیگنال تلفن همراه وهمچنین کیفیت سیگنال است. هر تولید کننده موبایل محاسبه می کند که چند آنتن را برای نمایش در صفحه موبایل نشان دهد ، بنابراین نتیجه نمایش میزان آنتن دهی در موبایل های مختلف و بین گوشی ها در همان محل متفاوت است . مهم است که سیگنال را تأیید کنید و قادر به برقراری تماس با کیفیتی باشید .
در بعضی مواقع هم دارای سیگنال کاذب موبایل هستید و به این معنی نیست که شما می توانید تماس بگیرید . کاربران گاهی اوقات دارای آنتن کاذب سیگنال هستند، اما نمی توانند تماس برقرار کنند. گاهی این مشکل به علت تراکم شبکه است و در چند لحظه بعد رفع میگردد .
آنتن گوشی شما نشان دهنده قدرت هر سیگنال و کیفیت سیگنال است. مانند شبکه های ما که از GSM، 3G و در حال حاضر 4G پیشرفت کرده ایم، کیفیت سیگنال فقط یک تجربه تماس موفق است. در بعضی مواقع سیگنال کم است، اما کیفیت سیگنال عالی است.