تماس یار

دستگاه تقویت کننده امواج موبایل 2G

2G-GSM-signal-amplifiers

ویژگیهای دستگاه تقویت موبایل 2G

دستگاه تقویت کننده امواج موبایل 2G قادر است تمامی فرکانس های موجود در باند 900 را دریافت و تقویت نماید . باند 2G یا GSM در بازه بین 860 تا 980 مگاهرتز ارسال میگردد . بوسترهایی که توانایی پوشش این بازه را داشته باشند میتوانند امواج موبایل 2g را ارسال نمایند . لازم به ذکر است که اینترنت توجی در تمامی اپراتور در باند GSM  ارسال نمیگردد برای نمونه اپراتور ایرانسل اینترنت توجی را در باند DCS ارسال مینماید و برای بالا بردن سرعت اینترنت نسل اول این اپراتور لازم است که بوستری تهیه نمایید که امواج باند 1800 را تقویت نماید .

مزایای باند 2G

تمامی دستگاههایی که عمل افزایش میزان آنتن دهی موبایل را انجام میدهند ، توانایی تقویت امواج موبایل 2G را دارند . تقویت کنندهای این حالت از شبکه قادرند پوشش دهی بیشتری در صورت تقویت انجام دهند ، این بدان معناست که ضریب نفوذ این باند در قیاس با سایر حالات شبکه بالاتر بوده و شعاع بیشتری را میتوانند تحت پوشش امواج تقویت شده قرار دهند .

از دیگر مزایای تقویت این باند آنست که موجب میگردد عمر باتری تلفن همراه شما بالا رفته و همچنین میزان تشعشعاتی که تلفن همراه در صورت کاهش آنتن دهی جهت جستجوی آنتن از خود متساطع میکند کاهش می یابد . دستگاه تقویت کننده امواج موبایل 2G غالبا برای بالا بردن سطح سیگنال در مناطق روستایی ، محیط های خارج شهری ، ویلاها ، معادن کوهستانی ، دکل های حفاری چاه های نفت ، کانکس های عمرانی راهسازی و ….. مورد مصرف قرار میگیرند .

کمترین میزان سیگنالی که یک دستگاه تقویت کننده امواج موبایل 2G نیاز دارد تا بتواند آنرا تقویت کند و بواسطه آن بتوانیم در آن محیط یک مکالمه شفاف و بدون مشکل را انجام دهیم ، 80 دسیبل است و در صورتیکه سیگنال محیط کمتر از این عدد باشد ، امکان قطع و وصل شدن تماس در حین مکالمه وجود دارد .

جهت تهیه بوستر موبایل 2G ، قبل از خرید از مشاوره رایگان کارشناسان تماسیار بهره مند شوید .