تماس یار

دستگاه تقویت کننده امواج موبایل 3G

3G-mobile-wave-amplifier

قابلیت دستگاه تقویت امواج 3G

دستگاه تقویت کننده امواج موبایل 3G قابلیت تقویت نسل سوم شبکه تلفن همراه را داراست . تفاوت نسل سوم ارتباطات همراه با نسل دوم آنست که در این نسل یعنی 3G علاوه بر قابلیت انتقال دیتا و صدا ، امکان ارسال چند رسانه ای را نیز فراهم میکند که این عمل برای آن امکان انجام دارد که تمامی اطلاعات بصورت دیجیتال ارسال میگردد و شبکه دارای نرخ انتقال داده بالایی است . از مهمترین ویژگی های این نسل امکان ارتباط برقرار کردن همراه با تصویر است . بالاترین میزان سرعت دیتا که بوسیله این نسل در سطوح بین المللی قابل دسترسی است ، 42 مگابایت بر ثانیه است که در ایران این عدد از 4 مگابایت بر ثانیه تجاوز نکرده است .

در اپراتور همراه اول نسل سوم بر روی باند فرکانسی 2100 ارایه میشد که اخیرا این اپراتور ، از بازه فرکانسی 1800 نیز برای گسترش این نسل از شبکه همراه استفاده میکند . در اپراتور ایرانسل نیز تنها از بازه فرکانسی 2100 جهت گسترش و ارایه نسل سوم بهره میبرد . اپراتور رایتل نیز شبکه 3G را مشابه ایرانسل در بازه 2100 ارایه میکند .

انواع بوستر موبایل 3G

دستگاه تقویت کننده امواج موبایل 3G که بتواند این نسل را تقویت کند میتوان در غالب دستگاه‌های دو باند و سه باند و بوسترهای موبایل فول باند تهیه نمود . در بوسترهای موبایل دو باند ، باند 3G در کنار باند 900 قرار میگیرد و در دستگاه تقویت آنتن دهی تلفن همراه سه باند ، در کنار باندهای فرکانسی 900 و 1800 قرار میگیرد .

آنتن گیرنده ای نیز که در دستگاه تقویت کننده امواج موبایل 3G باید مورد مصرف قرار گیرد ، باید قابلیت جذب امواج را در باند نهصد و 2100 را داشته باشد و نکته دیگر آنکه کابل کواکسیال مورد استفاده برای تقویت باند تریجی باید از کیفیت بالا و کمترین میزان افت سیگنال را داشته باشد .

برای خرید و مشاوره و ارایه راهکار در خصوص تقویت کننده امواج موبایل با کارشناسان تماسیار ارتباط برقرار کرده و مناسب‌ترین راه حل‌ها را از مشاوران ما دریافت کنید .