تماس یار

دستگاه تقویت کننده امواج موبایل 4G

4G-mobile-signal-booster-device (2)

قابلیت های دستگاه تقویت کننده امواج موبایل 4G

دستگاه تقویت کننده امواج موبایل 4G ، توان پوشش دهی باند DCS را داراست و از آنجایی که این باند برای انتقال امواج موبایل 4G در میان اپراتورها کاربرد فراوانی دارد و میتوان بوسیله نصب این مدل از ریپیترهای امواج موبایل در محل از اینترنت 4G نیز علاوه بر امکان مکالمه بهره مند شد ، این سیستم‌ها را در بین پراستفاده‌ترین ریپیترهای موبایل قرار داده است .
این سیستم‌ها قادر به تقویت امواج اینترنت نمی‌باشند و در بهترین حالت میتوانند میزان دیتای دریافتی در نقطه قرار گیری آنتن گیرنده را با افتی در حدود 10 تا 30 درصد که آن نیز رابطه مستقیم با جنس کابل کواکسیال مصرفی دارد ، به مکان مورد نظر که نیازمند پوشش دهی است انتقال دهند .

کابل مناسب جهت نصب تقویت کننده 4g

کابل های کواکسیال موجود در بازار از مدلهای مختلفی برخوردار است که دارای کیفیت های متفاوتی نیز میباشند و در انتقال فرکانس های موبایل در بازه های مختلف ، تفاوت زیادی از لحاظ میزان افت سیگنال دارند . البته میزان افت امواج موبایل در باندها و بازه های مختلف متفاوت است و به یک میزان نمی‌باشد ، مثلا در باند dcs و یا همان 1800 ، فرکانس ها دارای افت بالاتر و بیشتری در قیاس با باند 900 یا همان GSM میباشند .

نکاتی در مورد نصب تقویت کننده موبایل 4G

از دیگر نکاتی در هنگام نصب بوسترهای موبایل 4G باید مورد توجه قرار گیرد ، آنست که در صورتیکه در هنگام تماس آنتن 4G شما به 3G انتقال یافت تعجب نکنید ، زیرا باند 4G دارای قابلیت مکالمه نبوده و تنها دیتا بر روی آن منتقل میشود . نکته دوم آنکه شبکه 4G برای حفظ کیفیت سرعت دیتای در منطقه تحت پوشش، دامنه پوشش دهی خود را کم و زیاد میکند تا با متعادل نگه داشتن تعداد کاربران ، سرعت شبکه را حفظ نمایند . این یعنی ممکن است که در برخی زمانها کاربر دارای آنتن 4G باشد و در برخی دیگر از زمانها ، آنتن 4G از دسترس خارج گردد .

جهت خرید دستگاه تقویت کننده امواج موبایل 4G با کارشناسان تماسیار در ارتباط باشید .