تماس یار

دستگاه تقویت کننده امواج گوشی 2G

2G-phone-waves-amplifier-device

توضیحاتی درباره امواج 2G

شبکه 2G و یا نسل دوم مخابرات، در دهه 1990 گسترش یافت . و در حال حاضر عمدتا منسوخ شده است. دو نوع تکنولوژی 2G وجود دارد: GSM و CDMA . این شبکه ها می توانند اطلاعات بسیار کمی را ارسال و دریافت کنند . اما بعضی از مناطق هنوز از این نسل از شبکه برای برقراری صدا و تماس استفاده می کنند. این شبکه ها از ابتدای سال 2010 به شبکه های 3G یا 4G که دارای سرعت های سریع تر و با کیفیت تری بودند ، ارتقا یافت.

مناطق مورد نیاز دستگاه تقویت کننده امواج گوشی 2G

حال با توجه به اینکه در برخی نقاط در کشور که البته بسیار بسیار محدود میباشد ، همچنان تنها امواج توجی در دسترس میباشد . کاربران در مکانهای بدون امواج موبایل و یا با کاهش امواج موبایل ، تنها نیاز به بوسترهای تقویت کننده امواج موبایل 2G میباشند .دلیل دسترسی به امواج GSM میتواند دلیل دیگری نیز داشته باشد . آنهم آنست که ممکن است مکان قرارگیری کاربر نسبت به دکل مخابرات ، بسیار دور باشد . باتوجه به آنکه برد امواج توجی در قیاس با شبکه تریجی و فورجی بالاتر میباشد ، تنها سیگنالهای نسل اول به مکان قرارگیری کاربر میرسد .

ویژگی مهم دستگاه تقویت کننده امواج گوشی 2G

از ویژگیهایی که دستگاه تقویت کننده امواج گوشی 2G دارد آنست که در صورت پوشش داشتن سیگنال تریجی نیز در آن نقاط ، می توانند این امواج را نیز تقویت نمایند . این در صورتی است که امواج تریجی توسط اپراتورها ، در باند 900 مگاهرتز ارسال گردد . در صورت پوشش داشتن این نقاط به شبکه LTE، دستگاه تقویت کننده امواج گوشی 2G قادر به تقویت آن نیست . زیرا امواج LTE ، در باند 1800 مگاهرتز و یا 2600 مگاهرتز ارسال میگردد .

کدام نوع از دستگاه تقویت کننده امواج گوشی 2G مناسب فضای مورد نیاز شماست؟

این سوال را می توان بر اساس این مورد پاسخ گفت که فضای مورد نیاز شما برای پوشش دهی چقدر است . و همچنین میزان آن بر اساس متر مربع چقدر است . با یک دستگاه 17 دسیبلی می توان محیطی به میزان 60 تا 80 متر را پوشش دهی نمود . در صورت خرید دستگاه تقویت کننده امواج گوشی با قدرت 12 دسیبل می توان مساحتی بمقدار 250 را پوشش داد و برای این میزان بالاتر ، به یک بوستر 27 دسیبلی نیازمندیم .