تماس یار

دستگاه تقویت کننده امواج گوشی 3G

3G-Mobile-Antenna-amplifiers

امواج کاری باند 3G

هر تلفن همراه در هر لحظه با فرکانس مشخصی برای انتقال داده های خود کار می کند. دستگاه تقویت کننده امواج گوشی 3G برای انتقال داده های اینترنتی در فرکانس 2100 مگاهرتز استفاده می شود. این یک فرکانس استاندارد است که در آن همه ارائه دهندگان تلفن همراه آسیایی و اروپایی و بیشتر شبکه ها در سراسر جهان خدمات اینترنت 3G را به مشتریان خود ارائه می دهند.

در اینجا فهرستی از بوسترهایی را که در آن شما می توانید امواج تریجی و یا UMTS که در فرکانس 2100 مگاهرتز کار می کنند پیدا کنید و مورد مصرف قرار دهید . این مدل ها مناسب برای استفاده پایدار و دسترسی به اینترنت تلفن همراه جهت مصرف برای تماس های ویدئویی، چت های آنلاین، تلویزیون تلفن همراه، شبکه های اجتماعی و به عبارت دیگر کیفیت کار همه برنامه های نیازمند دیتای 3G و خدمات مکالمه تلفن همراه را ارتقا میدهد.

تمام مدل های خانگی در مدلهای مختلف ساخته شده است که محدوده پوشش آنها از 100 تا 5000 متر مربع متفاوت است. تقویت کننده هایی نیز وحود دارد که برای تقویت امواج 3G / UMTS در داخل وسیله نقلیه تولید شده اند.

اگر شما نیاز به تقویت سیگنال 3G / UMTS و نیز سیگنال GSM را دارید، می توانید از کیت های دوباند یا triband استفاده کنید. این مدل ها علاوه بر افزایش فرکانس 900 مگاهرتز یا حتی 1800 مگاهرتز، میتوانند کیفیت اینترنت 3G همراه و ارتباطات صوتی بهتر را جهت مکالمه فراهم کنند.

دستگاه تقویت کننده امواج گوشی 3G مناسب شما کدام است ؟

برای پیدا کردن  تقویت کننده سیگنال 3G مناسب محل خود میتوانید با نصب نرم افزارهای تست سیگنال موبایل در محیط خود ، شدت امواج را بررسی کرده و پس از مشورت با کارشناسان گروه مخابراتی تماسیار، بوستر موبایل مناسب خود را انتخاب نمایید . بوسترهای سه باند 1900 و یا 2100 موجود در دسته بندی محصولات ، میتوانند نیاز شما را برای پوشش دهی سیگنال یک واحد مسکونی تا 200 متر را براورده کند . در صورتیکه محیط شما دارای فضای وسیع تری است ، میتوانید بوسترهایی با پسوند 2700 را در دسته بندی سه باند انتخاب نمایید .