تماس یار

دستگاه تقویت کننده امواج گوشی 4G

Mobile-antenna-amplifier-4g

بررسی اجمالی دستگاه تقویت کننده امواج گوشی 4G

تقویت کننده امواج تلفن همراه دو باند قادر است از سیگنال های موبایل 3G / 4G را در فرکانس های 900 و 1800 مگاهرتز بدون در نظر گرفتن شبکه تلفن همراه پشتیبانی نماید و این بدان معناست که فرکانس های تمام اپراتورها در این دو فرکانس تقویت میگردد. این یک تقویت کننده تلفن همراه مناسب همراه اول، ایرانسل، رایتل است. همچنین با سایر شبکه ها در سراسردنیا کار می کند.

این که شما تماس ها، پیام کوتاه و یا برنامه های کاربردی تلفن همراه را برای کسب و کار و استفاده شخصی مورد مصرف قرار دهید، به سادگی نصب و راه اندازی کنید،توسط تقویت کننده سیگنال تلفن همراه دو باند4g براحتی قابل انجام است .

علاوه بر تجربه مکالمات شفاف، پیامک ها سریعا ارسال گشته و اتصال بی سیم به اینترنت به سرعت و با کیفیت و پایدار میشود .

طراحی جذاب و چشم نواز تقویت کننده امواج گوشی4G و رابط کاربری مناسب سیستم سبب سهولت نصب و استفاده میگردد و قابلیت مصرف در خانه، اداره یا مغازه را دارد.
سازگاری با تمام شبکه های ایران سبب میشود که شما مجبور نباشید شبکه را مرتبا عوض کنید تا عمل تقویت تلفن همراه صورت گیرد .
نصب و راه اندازی سریع و آسان این تقویت کننده امواج گوشی 4G دوباند تنها چند دقیقه طول می کشد و برای نصب به تکنسین و نیروی فنی برای راه اندازی نیاز ندارید.

پشتیبانی فنی از دستگاه تقویت کننده امواج گوشی 4G

تیم تماسیار شامل متخصصان برق و مخابرات، آماده پشتیبانی هستند تا به شما کمک کنند که در صورت نیاز از ان بهره مند شوید .
بهترین کیفیت برای رسیدن به استانداردهای کیفی شرکت تنظیم مقررات از خصوصیات این دستگاه بوده و مطمئن باشید که تقویت کننده امواج گوشی 4G فوق ، از نظر ایمنی و سلامت، متناسب با استاندارهای بهداشتی است.