تماس یار

دستگاه تقویت کننده سیگنال تلفن همراه 2G

2G mobile phone signal booster device

در ابتدا نسل 2G توسط شرکت های مخابراتی ارایه گردید و سپس 3G

نسل دوم یا همان 2G عمدتا برای انتقال صدا است و یا اطلاعات را به عنوان پیام های متنی ارسال کند، اما قطعا شما می توانید صفحات وب را بررسی و مشاهده ولی تماشای ویدیو را فراموش کنید.

تمام گوشی های قدیمی مانند گوشی نوکیا فقط در حالت 2G عمل می کنند و این نسل از شبکه برای بسیاری از مردم، رضایت بخش است زیرا همه آنها می خواهند یک سیگنال صوتی خوبی را داشته باشند و وجود داده برای آنها اهمیت ندارد. علاوه بر این، سیگنال 2G برای انتقال به و نفوذ به ناحیه‌هایی سخت و دارای سازه های مستحکم مثل درون ساختمان‌ها، تونل‌ها، زیرزمین و غیره بسیار بهتر است. به همین علت، 2G هنوز هم با اقبال زیادی در شبکه های اپراتورها مورد استفاده قرار می گیرد.

گوشی قدیمی 2G نوکیا  و تلفن های همراه جدید 3G و هوشمند هستند . پس از آنکه تقاضا برای داده‌ها افزایش یافت نسل سوم گسترش یافت . اکنون مردم می‌خواهند صفحات وب و فیلم‌ها را در تلفن های خود مرور کنند. اپراتورهای تلفن همراه باید فرکانس‌ها و استانداردهای جدیدی را برای رسیدگی به تقاضای عموم ارائه کنند.

تلفن های هوشمند تا زمانی که یک سیگنال خوب 3G در منطقه وجود داشته باشد، صفحات وب را بارگیری میکنند و اگر سیگنال 3G خیلی ضعیف باشد، آن را به 2G تغییر می دهد و حداقل تماس‌ها را از طریق آن  انجام میدهد.

هنگام انتخاب یک دستگاه تقویت کننده سیگنال تلفن همراه 2G برای خانه خود، سه انتخاب دارید:

فقط تکرار 2G /GSM900

تنها تکرار کننده 3G /UMTS

تکرار باند دوگانه، 2G + 3G ترکیب شده است که طبیعتا گران تر نیز هست .

دستگاه تقویت کننده سیگنال تلفن همراه 2G را میتوان در گروه تقویت کننده های تک باند از سایت تماسیار انتخاب نمود .