تماس یار

دستگاه تقویت کننده سیگنال تلفن همراه 4G

4g-booster

مشخصات دستگاه تقویت کننده سیگنال تلفن همراه 4G

بوستری که توان پوشش دهی امواج در حالت 4G را دارا باشد باید توان پوشش دهی فرکانس‌هایی که این حالت از شبکه بوسیله آن ارسال میگردد را داشته باشد . برای این منظور باید بررسی نمود و به نکته پی برد که امواج LTE و یا 4G بوسیله هر اپراتور بر روی چه بازه فرکانسی ارسال میشود .

شرکت همراه اول

همراه اول برای راه اندازی نسل چهارم از بازه فرکانسی 2600 و همینطور بازه 1800 استفاده نموده است .

اپراتور ایرانسل

این شرکت نسل چهارم را در بازه فرکانسی 1800 و همینطور بازه 3500mhz ارایه میکند .

شرکت ارتباطی رایتل

رایتل نیز سیگنال تلفن همراه 4G را در بازه فرکانسی 1800 مگاهرتز به کاربران ارایه داده است .

حال با توجه به فهمیدن مورد نیاز برای دسترسی به سیگنال های 4G در هر اپراتور ، میتوان انتخاب صحیحی را برای خرید تقویت کننده موبایل داشت . در تمامی اپراتورها ، باند 1800 است که بطور مشترک مورد استفاده قرار گرفته است . پس با خرید بوستری که بازه فرکانسی باند DCS را پشتیبانی نماید میتوان به سیگنال فورجی در هر سه اپراتور اصلی و فعال در کشور دسترسی پیدا کرد و مکان فاقد آنتن دهی را پوشش داد . باند دی سی اس در بوستر های موجود در کشور به همراه باند 900 در بوسترهای تقویت کننده دو باند و در بوسترهای تقویت کننده سه باند در کنار بازه های فرکانسی 900 و 2100 وجود دارد . همینطور در برخی از تقویت کننده های موبایل که چهار باند میباشند ، این بازه فرکانسی علاوه بر باند 3G و GMS ، به همراه بازه 2600 mhz وجود دارد .

اینکه دکل های منطقه به RRUهای نسل چهارم تجهیز شده باشند نیز نکته ایست که قبل از تهیه بوستر میبایست لحاظ گردد ، زیرا برخی دکل های مناطق هنوز به نسل چهارم شبکه ارتباطات تجهیز نگردیده است . برای انتخاب مناسب ترین بوستر 4G ، با کارشناسان تماسیار در ارتباط باشید و از تجارب کسب شده در طی سالیان دراز فعالیت این مجموعه نهایت بهره را به رایگان ببرید .