تماس یار

دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل 2G

2G-mobile-signal-amplifier

تعریف دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل 2G

دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل 2G ، به آن دسته از بوسترهای سیگنال موبایل گفته میشود که توان تقویت فرکانس های موبایل را در بازه فرکانسی باند 900 دارا هستند . به این دسته از تقویت کننده‌ها ، امپلی فایرزهای تک باند گفته میشود .این بوسترها توان تقویت مکالمه در اپراتورها را به کاربر ارایه میدهد . اپراتورهای ایرانسل و همراه اول از این باند به عنوان باند پایه جهت برقراری ارتباط استفاده میکنند .

معایب تقویت کننده سیگنال موبایل 2G

دستگاه‌های تقویت سیگنال توجی مناسب برقراری ارتباط در کلانشهرها و مراکز استانها و مناطق مسکونی با بافت جمعیتی پرتراکم نمیباشد . زیرا در این مناطق بازه فرکانسی باند نهصد قادر به پوشش دهی کامل شبکه برای تمام افرادی که نیازمند برقراری مکالمه هستند نمی‌باشد . اپراتورها برای پوشش دهی این ضعف ، از بازه باند DCS و یا همان باند 1800 بهره میبرند که در صورت اشغال کامل باند نهصد ، تماس کاربر به باند 1800 انتقال یابد . این عمل در سالهای جدید اتفاق افتاده و دلیل آن نیز گسترش ضریب نفوذ کاربران در سطح کشور میباشد که سبب اشباع شدن باند GSM در مواقعی میگردد .

قیمت دستگاه تقویت موبایل 2G

دستگاه تقویت سیگنال موبایل 2G از لحاظ قیمتی جزو ارزانترین سیستم های تقویت کننده آنتن دهی میباشند . در قیاس با بوسترهای موبایل دو باند و سه باند و فول باند از ارزش خرید بالاتری برخوردارند . عمده ضعف این مدل از افزایش دهنده های سیگنال تلفن همراه ، آنست که این دستگاهها توان انتقال اینترنت خط را تنها در حالت توجی دارند .آنها  نمی‌توانند دادهای همراه را در حالت تریجی و فورجی به مکان فاقد آنتن موبایل انتقال دهند .

قدرت دستگاه تقویت کننده موبایل 2G

دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل 2G خانگی دارای توان خروجی در محدوده 13 تا 23 دسی‌بل هستند . در صورتیکه این عدد بالاتر رود ، این سیستم ها مناسب استفاده در منازل نمی‌باشند . بهتر آنست که در مکانهایی استفاده گردند که دارای طبقات زیادی باشند و یا دارای مساحت بالای 200 متر باشند .

قبل از تهیه بوستر موبایل ، میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش تماس‌یار بهره مند شوید و با توضیح مکان نیاز به پوشش ، از راهنمایی های آنان بهره مطلوب را کسب نمایید .