تماس یار

دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل 4G

mobile-signal-booster-device

درباره دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل 4G

دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل 4G به آمپلی فایرزهای تلفن همراهی گفته میشود که امواج موبایل را در حالت 4G به مکانهایی که دارای آنتن دهی این شبکه نمی‌باشد منتقل میکنند . در این موارد باید دکل های منطقه ای که نیازمند پوشش دهی امواج 4G است ، به این نسل از شبکه موبایل تجهیز شده باشند . این بوسترها به خودی خود قادر به تولید این مدل از امواج موبایل نمی‌باشند . شبکه 4G تنها برای انتقال دیتای موبایل گسترش داده میشود . در این شبکه امکان برقراری تماس و یا ارسال پیام وجود ندارد . امواج در این حالت از ضریب نفوذ پایین تری نسبت به سایر حالت های شبکه برخوردارند .

دلایل کم بودن سیگنال 4G

از دلایلی که میزان آنتن موبایل در حالت از شبکه به نسبت سایر حالت‌ها پایین تر است ، میزان نفوذ کمتر این شبکه است . از دیگر خصوصیات این شبکه 4G انست که بطور اتوماتیک از میزان پوشش دهی خود برای حفظ کیفیت و سرعت شبکه کم میکند . یا در صورت کم بودن میزان کاربر آنرا گسترش میدهد .
با توجه به موارد گفته شده کاربری که در فاصله بیشتری از دکل های مخابراتی واقع شده ممکن است در یک زمان دارای امواج 4G بوده باشد . در زمان دیگر از این شبکه بهره مند نباشد و دلیل ان نیز کم شدن اتومات پوشش دهی برای حفظ کیفیت سایر کاربران است .

فرکانس کاری تقویت کننده سیگنال موبایل 4G

امواج 4G در غالب اپراتورها در بازه فرکانسی 1800 انتقال و پوشش دهی میشود . یعنی بوسترهای دو باند GSM / DCS قادر به انتقال این نسل از شبکه همراه میباشند . در برخی موارد نیز اپراتورها برای پوشش دهی شبکه 4G از بازه فرکانسی باند 2600 استفاده مینمایند . در این موارد باید از تقویت کننده های آنتن موبایل فول باند برای سیگنال دهی مکانهای فاقد آنتن بهره جست .
جهت خرید سیستم های افزایش دهنده امواج موبایل با کارشناسان تماسیار در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان تیم ما بهره مند شوید .