تماس یار

دستگاه تقویت کننده سیگنال گوشی 3G

3G-Signal-mobile-Booster-devie

مدل های مختلف دستگاه تقویت کننده سیگنال گوشی 3G

بوسترهایی که توان امواج باند تریجی را دارند دارای مدل های مختلفی هستند ،تقویت کننده موبایل تک باند که مختص به این باند میباشند ، بوسترهای دوباند که در کنار باند تریجی ، باند GSM را نیز پوشش میدهند و همین طور نوع دیگری از بوسترهای دوباند که در کنار باند 3G ، باند 1800 را پشتیبانی میکنند .

علاوه بر این دو مدل که در دسته بندی ها ، در گروه تقویت کننده های دوباند قرار می گیرند ، دسته بندی تقویت کننده انتن موبایل سه باند نیز هست که تمامی مدل ها در این گروه ، قابلیت ساپورت امواج را در تمامی حالات تریجی دارا هستند ، یعنی انواع باند تریجی شامل UMTS، HSPA،+H و H

چهار حالتی که در بالا عنوان شد ، تماما شامل باند تریجی میگردند و در هر یک از حالات ذکر شده ، دیتا با سرعت های مختلفی به کاربر ارائه میگردد که بالاترین آن در حالت H+ میباشد .

بازه فرکانس ارسالی در باند3G

اینکه اپراتورها سیگنال تریجی را در کدام بازه فرکانسی ارسال کنند نیز بستگی بازه های اختصاص داده شده از سوی سازمان تنظیم مقررات دارد ، به عنوان مثال اپراتور همراه اول به تازگی نسل سوم را در برخی مناطق بر روی بازه 2100 مگاهرتز و در برخی دیگر از مناطق ، در بازه فرکانسی باند 1800 مگاهرتز ارائه میکند . این در حالیست که اپراتور ایرانسل برای سیگنال 3G ، تنها از باند 2100 مگاهرتز بهره میبرد .

بوستر پیشنهادی تماس یار برای دستگاه تقویت سیگنال گوشی 3G

در حالت کلی پیشنهاد تماسیار برای دستگاه تقویت کننده سیگنال گوشی 3G، استفاده از تقویت کننده های فول باند است که بتواند باند تریجی را در تمام بازه ها پشتیبانی نماید . با استفاده از این مدل بوسترها ، دیگر نگرانی بایت این قضیه وجود ندارد که ایا بوستر شما قادر به تقویت امواج تریجی هست یا خیر ، زیرا در هر بازه ای ارسال گردد ، بوستر فول باند قادر به تقویت آن میباشد .