تماس یار

دستگاه تقویت کننده سیگنال گوشی 4G

4G-mobile-antenna-amplifier

با دستگاه تقویت کننده سیگنال گوشی 4G ، بیشتر آشنا شویم

سیستم های تقویت کننده الکترونیکی، شامل مداراتی برای افزایش دامنه ،ولتاژ و یا شدت امواج میباشد. ضمنا این مدارات که عمل تقویت کنندگی را بر عهده دارند ، باید شکل سیگنال را بمیزان ممکن حفظ نموده و نیز آن را به هم نریزد و در اصطلاح امواج را دچار اعوجاج ننماید.

موضوع دستگاه تقویت کننده سیگنال گوشی 4G شامل بحث های مهمی در علم مهندسی الکترونیک میباشد و دلیل آن کاربرد زیاد آنها بوده و تعدد بیشماری در صنایع مختلف را دارند. بعنوان نمونه از آنها در تقویت میزان قدرت خروجی ابزار آلات موسیقی نظیر ویولن ، گیتار و ….و همینطور افزایش خروجی‌ سیستم های صوتی و پخش خانگی و خودرویی می توان بهره جست.

تکرارگر4G یا همان تقویت کننده موبایل4G

دستگاه تقویت کننده سیگنال 4G که نوعی از تکرارگرها یا ریپیترها هستند ، بدین صورت عمل میکنند  که سیگنالی را دریافت کرده و آن را با سطح دامنه بیشتر و قوی تر، به سمت دیگر یک مکان ارسال مینمایند. با این طریق می‌توان امواج تقویت شده را بدون کمترین کم و کاستی به فواصل دورتر ارسال نمود تا محدوده پوشش دهی افزایش یابد .

روش عملکرد دستگاه تقویت سیگنال گوشی 4G

دستگاه تقویت کننده امواج گوشی 4G ، موجهای رادیویی را روی بسامدی مشخص دریافت می کنند و بطور همزمان و بر روی سطح دیگری از بسامد ارسال می‌كنند. این تجهیزات غالبا در مناطق بلند و یا در بلندی‌های طبیعی و یا پشت بام ساختمان‌ها برپا میگردند و سیگنال مناسب را در ان نقاط دریافت میکنند که میتوان ان را پس از تقویت در محیط با ضعف امواج LTE، گسترش داد .

از این تجهیزات می توان برای تقویت سیگنال وای فای مودم و یا آنتن تقویتی وای فای و نیز تقویت سیگنال مودم ایرانسل و همینطور برای افزایش قدرت سیگنال وای فای مودم استفاده نمود . مودم های td lte  و یا آنتن تقویتی مودم 4g ایرانسل و تقویت سیگنال مودم ایرانسل و سایر شبکه های ارایه دهنده خدمات دیتا را نیز در مناطقی که دارای کمبود این امواج هستند را بوسیله این سیستم ها تجهیز نمود .

نمونه دستگاه تقویت کننده گوشی 4G که مناسب بهبود سیگنال LTE است :

دستگاه بوستر amplitec مدل 2100 دو باند

گروه مخابراتی تماسیار ، مشتاقانه در انتظار پاسخگویی و ارائه مشاوره به هم میهنان عزیزمان میباشد .