تماس یار

دستگاه تقویت کننده سیگنال

Signal-amplifier

ویژگیهای دستگاه تقویت کننده سیگنال

دستگاه تقویت کننده سیگنال ، به بوسترهای موبایلی گفته میشود که میتوان سیگنال ضعیف را که در محیط وجود دارد ، با آنتن گیرنده جذب و به عنوان ورودی سیگنال به این دستگاهها ارسال کرد و سپس دستگاه تقویت کننده سیگنال این سیگنال ورودی را توسط آمپلی فایرهای تعبیه شده در برد این سیستم ، سیگنال تقویت شده و بوسیله آنتن های گیرنده در محیط فرستاده میشود و گوشی های موبایل میتوانند بصورت وای فای بدان متصل شوند . در حالت کلی دستگاههای تقویت کننده سیگنال به تقسیمات indoor  و outdoor تقسیم میشوند که عمده کاربرد این سیستم ها ، نوع indoor آنهاست . از ویژگیهای بوسترهای indoor  توان پایین این دستگاههاست که در بهترین حالت میتواند تا 27 دسیبل سیگنال را تقویت نماید . دلیل اینکه توان این دستگاهها را پایین طراحی میکنند آنست که در صورت قوی بودن سیگنال ، از لحاظ سلامت انسانی خطراتی را به همراه دارد و باید در تولید این بوسترها ، استانداردهای ایمنی و سلامت را نیز کسب بکنند .

دستگاه تقویت کننده سیگنال بسته به نوع انتخابی ، قابلیت بهبود شبکه در حالت های مختلف را داراست ، یعنی شبکه های 2g/3g/4g را میتواند بهبود بخشد .

حالات مختلف تقویت سیگنال موبایل

در صورتیکه بخواهید شبکه 2g را تقویت نمایید ، میتوانید دستگاه تقویت موبایل تک باند را انتخاب کنید .

در صورتیکه بخواهید شبکه 3g را تقویت نمایید ، میتوانید دستگاه تقویت موبایل دو باند 900/2100 را انتخاب کنید .

در صورتیکه بخواهید شبکه 4g را تقویت نمایید ، میتوانید دستگاه تقویت موبایل دو باند 900/1800 را انتخاب کنید .

در صورتیکه بخواهید شبکه 4g/3g را تقویت نمایید ، میتوانید دستگاه تقویت موبایل سه باند 900/1800/2100 را انتخاب کنید .

مهمترین نکته در عملکرد این سیستم ها و میزان کارایی انها ، آنتن ورودی است که توسط آن سیگنال اولیه به سیستم ارسال میشود . این آنتن ورودی باید در بهترین نقطه ای که دارای آنتن دهی مطلوبی است قرار گیرد .