تماس یار

رفع مشکل آنتن دهی ایرانسل

Antenna-problem-MTN

طریقه رفع مشکل آنتن دهی ایرانسل

رفع مشکل آنتن دهی ایرانسل در مناطق و محیط‌هایی که با این مشکل روبرو هستند با نصب سیستم های افزاینده سیگنال دهی تلفن همراه قابل انجام است . برای رفع این معضل باید مکان مورد نظر دارای چند پیش شرط باشد تا بتوان محل را با این بوسترهای موبایل تجهیز نمود .

پیش شرط های لازم جهت نصب تقویت کننده آنتن موبایل ایرانسل

از اولین پیش شرط‌ها آنست که در نزدیکی محلی که با مشکل آنتن دهی روبرو هستند و یا در پشت بام آن محل ، قابلیت برقراری مکالمه وجود داشته باشد ، یعنی بتوان در آن نقطه یک مکالمه سالم را برقرار نمود که در این صورت آنتن گیرنده را در آن نقطه قرار میدهیم . پیش شرط بعدی برای نصب تجهیزات تقویت آنتن موبایل آنست که نقطه مورد نظر که آنتن گیرنده را در آن محل نصب میکنیم ، با محلی که نیازمند پوشش دهی است فاصله زیادی را نداشته باشد و بتوان سیگنال را با کابل کواکسیال به بوستر رسانید .

نیازمند اینترنت ایرانسل هستید یا مکالمه مطلوب !

نکته بعد آنکه نیاز به کدام حالت شبکه در اپراتور ایرانسل هستید ، حالت 2G را برای برقراری مکالمه نیاز دارید و یا حالت 3G و یا 4G که توان اتصال به دیتای همراه را دارند نیازمندید؟
برای هر کدام از حالت های شبکه بالا که ذکر گردید بوسترهای منحصر بفرد و جداگانه ای وجود دارد و تنها نکته قابل توجه هم انست که حالت های شبکه در خواستی در محل قرارگیری آنتن گیرنده موجود باشند .

انواع بوسترهای مناسب برای رفع مشکل آنتن دهی ایرانسل

بوسترهای تک باند که قابلیت پشتیبانی از باند 900 را دارا هستند ، مناسب برقراری مکالمه میباشند . بوسترهای دو باند هم جهت برقراری تماس و ارسال پیامک و همچنین امکان برقراری دیتای 4G  را در محل فاقد آنتن دهی دارا هستند . اما کاملترین بوستر که میتوان برای رفع مشکل آنتن دهی ایرانسل از آن استفاده نمود ، تقویت کننده موبایل فول باند است که تمام حالات شبکه را تقویت نموده و قابلیت هماهنگی و کار با انواع و اقسام مدلهای تلفن همراه را دارد .
کارشناسان تماسیار آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد بهترین راهکار جهت رفع مشکل آنتن دهی ایرانسل هستند .