تماس یار

رفع مشکل آنتن دهی موبایل

Fix Mobile Antenna Problem

در چه مناطقی میتوان مشکل آنتن دهی موبایل را رفع نمود؟

رفع مشکل آنتن دهی موبایل را میتوان  برای مناطقی انجام داد که دارای ضعف امواج موبایل و یا نبود آنتن دهی هستند . این سیستم‌ها از سه جز اصلی تشکیل شده‌اند . گیرنده امواج موبایل که در نزدیک‌ترین محل به مکان فاقد آنتن دهی نصب و قرار داده میشود . دستگاه بوستر و یا همان تقویت آنتن که در محل فاقد آنتن قرار داده میشود و در مواردی ممکن است بدلیل طول بالای مسیر در میانه راه قرار داده شود که در اینصورت باید دستگاه را در یک باکس محافظ که از نفوذ آب و رطوبت در امان است قرار داد . قسمت سوم این سیستم ها نیز آنتن فرستنده میباشد که در محل با ضعف آنتن دهی تعبیه و نصب میگردد .

انواع بوسترهای رفع مشکل آنتن دهی موبایل

بوستر توجی یا تک باند

بسته به اپراتوری که دارای ضعف آنتن دهی است ، میتوان از دستگاه تقویت آنتن موبایل متفاوتی استفاده نمود . بوسترهای تک باند بطور همزمان اپراتورهای همراه اول و ایرانسل را تقویت میکند آنهم در حالت 2G.

بوستر دوباند

بوسترهای دو باند قادرند که اپراتورهای ایرانسل (mtn) و همراه اول (mci) را در حالت های 2G و 4G تقویت نمایند. البته این باندها در حالت 3G تنها شامل اپراتور همراه اول میگردد .

بوستر دوباند(dcs/3g)

بوسترهای تقویت کننده آنتن موبایل سه باند نیز امواج را در بازه های فرکانسی 900 تا 2100 تقویت میکنند . در این بازه‌ها میتوان اپراتور رایتل را نیز علاوه بر دو اپراتور دیگر در اختیار داشت .

بوسترفول باند

اما بوسترهای فول باند توان پوشش بازه های فرکانسی بیشتری را دارند . بطوریکه میتوانند از باند 900 تا باند 2600 را نیز تحت پوشش قرار دهند . اینترنت نسل چهارم علاوه بر فرکانس 1800 ، در برخی نواحی بر روی باند 2600 ارایه میگردند که این بوستر قابلیت دریافت دیتا در این بازه را نیز دارد .

تقویت آنتن موبایل را میتوان جهت رفع مشکل آنتن دهی موبایل از گروه مخابراتی تماسیار با ضمانت نامه تعویض یکساله دستگاه در صورت خرابی و خدمات پشتیبانی سه ساله تهیه نمایید