تماس یار

ریپیتر خوب

Repeater-good

پیرامون خصوصیات ریپیتر خوب

ریپیتر خوب به ریپیتری گفته میشود که بتواند با تمامی شبکه های تلفن همراه هماهنگ بوده و توان ریپیت کردن و تقویت کردن تمامی بازه های فرکانسی را دارا باشد . از دیگر ویژگی های یک ریپیتر خوب آنست که بتواند با سیگنال های کمتر و ضعیف تر راه اندازی گردد و سیگنال مطلوبی را در اختیار کاربر قرار دهد .
خصوصیت دیگر یک ریپیتر خوب آنست که بر روی بی تی اس منطقه که از آن سیگنال دریافت و ارسال میکند و یا سایر دکل های مخابراتی که مربوط به اپراتورهای دیگر تلفن همراه میباشد ، نویز ارسال نکرده و اختلال ایجاد نکند . این امر نیز در ریپیترها با وجود مدارات AGC و GLC قابل کاهش است . از دیگر ویژگی‌های یک ریپیتر خوب انست که در صورتیکه کاربری مشغول استفاده از تلفن همراه در محل نصب ریپیتر نیست ، سیستم را به حالت آماده باش دراورده و عمل تقویت را انجام ندهد .

خرید ریپیتر خوب

ریپیتر خوب را میتوان با توجه به میزان بودجه در نظر گرفته شده و امواج موجود در منطقه انتخاب و خریداری نمود . در صورتیکه در مناطق دورافتاده و روستاها و محدوده های خارج شهری هستید ، نیاز است که تنها یک بوستر انتن موبایل تک کانال یا دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل 2G را تهیه نمایید و مبالغ بالاتری را صرف خرید دستگاه‌های دو باند و سه باند و فول باند ننمایید زیرا قیمت دستگاه تقویت کننده آنتن دهی موبایل 3g , 4g به مراتب بالاتر از 2g است  .

ریپیتر اداری و خانگی

اگر نیازمند پوشش سیگنال در منزل مسکونی هستید ، میتوانید از ریپیترها با توان 17 تا 23 دسی‌بل استفاده نمایید و ریپیترها با توانهای بالاتر جهت نصب در محیط های مسکونی توصیه نمی‌گردد. در صورتیکه ریپیتر را جهت نصب در ادارات نیاز دارید ، بهتر آنست که از سیستم های فول باند استفاده نمایید ، زیرا این دستگاهها توان پوشش دهی همگی بازه های امواج موبایل را دارا هستند و با توجه به اینکه در ادارات ، کاربران زیادی از تلفن همراه همراه استفاده مینمایند و هر کاربر بسته به فراخور مصرف و نوع گوشی موبایل مربوطه از یک تلفن همراه استفاده میکند ، بوسترهای فول باند مناسب‌ترین انتخاب در این مناطق است .