تماس یار

ساخت دستگاه تقویت آنتن موبایل

Making-Mobile-Antenna-Booster

چرا نیاز به ساخت دستگاه تقویت آنتن موبایل داریم؟

شبکه تلفن همراه وسیع ترین و همگانی ترین راه ارتباطی در این دنیاست. یکی از بزرگترین و شایع ترین شکایت هایی که توسط کاربران تلفن همراه گزارش میشود داشتن سیگنال ضعیف است. این لحظه دقیقا جایی است که صنعت ساخت دستگاه تقویت آنتن موبایل وارد عمل میشود.

این صنعت در حدود یک دهه است که آغاز به فعالیت نموده است و گروه تماسیار نیز در این صنعت بیش از 7 سال فعالیت داشته است. در طی این 7 سال متوجه شده ایم که چقدر مهم است که یک راه حل برای این مشکل موجود باشد و با کاربرانی مواجه گشته ایم که نیازهای مبرمی به این سیستم ها داشته اند. نیازهای درمانی ،پرستاری، مالی ، خطوط تولید شرکت ها و ….

بهترین راهکارهای تقویت سیگنال موبایل

پس از تحقیقات زیاد و انجام آزمون و خطاهای مختلف و استفاده از انواع ترفند های تقویت آنتن موبایل و ساخت مدار تقویت آنتن موبایل بصورت دستی و کم هزینه و در نهایت استفاده از انواع ریپیتر و شناخت فرکانس کاری نواحی مختلف کشور توانستیم بتوانیم برای هر نقطه از کشور ، بهترین تقویت کننده موبایل را به کاربران پیشنهاد دهیم .

در برخی نقاط نیز راه حل های تقویت سیگنال خلاقانه ای ارائه می دهیم ومی توانیم خطوط تلفن همراه را به مودم یا فکس متصل نماییم . تقویت کننده های سیگنال به طور خاص برای استفاده در اطراف شهرها ایجاد شده است. ما برای تمام باندهای سیگنالی بوستر پوشش دهنده موبایل ارائه می دهیم و برخی از تقویت کننده های سیگنال ما می توانند چندین باند سیگنال را پوشش دهند.

بنابراین، نیاز شما به کدام یک از سیگنال هایی است که استفاده می کنید تا آنرا تقویت نماییم . تماس یار نیازهای ارتباطی شما را درک می کند و نمی خواهیم آنتن دهی شما قطع گردد حتی برای یک ثانیه. محصولات ما 100٪ معتبر و کارا هستند و توسط مقامات نظارتی تأیید شده است. ما همچنین دوره گارانتی و خدمات 2 ساله را به مشتری و خدمات پشتیبانی 3 ساله را نظر گرفته ایم.