تماس یار

ساخت مدار تقویت آنتن موبایل

Generate-Mobile-Antenna-Booster

میزان نتیجه و بازدهی پس از ساخت مدار تقویت آنتن موبایل

ساخت مدار تقویت آنتن موبایل عمدتا جهت مواردی است که خرید این سیستم ها از نظر هزینه کرد و مبلغ آن برای کاربر امکانپذیر نباشد ، در صورتیکه بخواهیم مدار تقویت آنتن موبایل را مشابه بوسترهای موجود در بازار طراحی کنیم در نکته اول برخی از قطعات موجود آن در بازار داخل موجود نمی‌باشد و در درجه دوم تولید آن بصورت تک و در تعداد کم دارای صرفه اقتصادی نمی‌باشد. مدارات تقویت آنتن که میتوان آنرا براحتی تهیه نمود ، عمل تقویت آنتن موبایل را انجام نمی‌دهد و تنها قادر به انتقال سیگنال موبایل از محیطی به محیط دیگر میباشند . البته ذکر این نکته لازم است که به کمک تهیه این مدار میتوانید امواج موبایل را به میزان بیشتری از فضای پیرامون جذب نمایید .

لوازم مورد نیاز و متریال مصرفی در ساخت مدار تقویت امواج موبایل

برای انجام و درست کردن و ساخت مدار تقویت کننده آنتن موبایل ابتدا باید به میزان حدود یک متر و نیم مفتول تهیه نمایید که در صورت وجود این مفتول اگر از جنس مس باشد قدرت بهتری در جذب و انتقال سیگنال خواهد داشت . سپس یک چهارضلعی مطابق شکل با مفتول موجود تهیه نمایید و توجه داشته باشید که طول هر ضلع این مربع را معادل 8 سانتیمتر در نظر بگیرید و از این مدار ، دو عدد تهیه نمایید و یک عدد از ان را در محل با میزان آنتن دهی مناسب و قوی قرار دهید و دیگری را در مکانی که نیازمندید سیگنال در ان نقطه افزایش پیدا کند قرار دهید و دو سر این مدار را با کابل کواکسیال بهم متصل نمایید.

شعاع پوشش مدار تقویت سیگنال موبایل

پس از ساخت مدار تقویت موبایل ، آنتن‌دهی در شعاع کمی بهبود می یابد و نباید انتظار آن را داشت که بوسیله این مدار ، فضای زیادی را بتوان تحت پوشش دهی قرار داد .
نکته آخر آنکه استفاده و ساخت مدار تقویت سیگنال موبایل در تمام حالات کارایی لازم را نداشته و قطعی‌ترین راه برای بهبود آنتن دهی ، استفاده از بوستر موبایل میباشد که دارای آنتن هوایی تقویت کننده موبایل نیز است .